Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkäytetty, vaatteet eivät mene kaupaksi?

Punatähkä
18.02.2021 |

Minulla tuli myyntiin viikko sitten parisenkymmentä vaatetta Vähänkäytetty.fi:ssä. Ns Kirppismestari hinnoitteli tuotteet todella maltillisesti 3-10 euroa, ja kaikki vaatteet on luokiteltu vähän käytetyiksi, koska ovat hyväkuntoisia. Kuvat ovat minusta selkeitä ja merkkeinä mm. Esprit, Andiata, Rils. Koot 36-38.

Mutta.. yksikään tuote ei ole mennyt kaupaksi viikon aikana. Olen todella hämmästynyt. Kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaate ja lelut  menee joo hyvin, naisten vaate ei niinkään. Tosiaan urheiluvaatteet ja bikinit käy kaupaksi kyllä. Laitoin kanssa noin viikko sitten myyntiin ja lastenvaatteista/leluista on mennyt 20/42, naistenvaatteista 0/20...

Vierailija
22/29 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta että S koko ja 36/38 on ylitarjontaa, myin tuolla muutama vuosi sitten äidin L/XL , 44 kokoisia vaatteita ja ne teki kyllä kauppansa hyvin. Omat 36/38, S/M ei niinkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kirppismestari oli hinnoitellut tuotteet niin päin hittoa et en ihmettele ettei tyyliin mitään ole mennyt.

Esimerkki mekko josta olisin itse pyytänyt 3-4 euroa niin hän oli laittanut hinnaksi 11 euroa. Vauvan mekon hinnaksi oli laittanut 10 euroa. Noihin vielä vähänkäytetyn 2,90 euroa päälle niin uutena saa kaupasta ihan samalla hinnalla.

Vierailija
24/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole mitään hajuongelmia :D

Ja siis eikö 38 ole ihan tavallinen naisten koko?

T: ap

Pohjoismaissa, Saksssa, Britanniassa jne. vaatekoko 36-38 on melko pieni, sillä suurin tämän päivän naisista on yli 175cm pituisia.

Vaatekokoon vaikuttaa merkittävästi pituus, vaikka monet ajattelevat vain leveyden.

Vierailija
25/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on nettikirppiksellä vielä suht lyhyt aika, kannattaa odotella rauhassa. Nyt on kyllä vähän hankala aika yrittää myydä mitään, kun suurin osa pärjää parilla perusvaatekerralla työvaatteiden lisäksi, koska Koronan takia kaikki kivat menopaikat on suljettu.

Vierailija
26/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet koot ei mene kaupaksi oikein missään. Huomasin kun minulla oli äitini kanssa yhteinen kirppispöytä pari vuotta sitten, niin kaikki hänen L-koon vaatteet meni, minun S vaatteet ei.

Vierailija
27/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään uutisoitiin, kuinka kaupassa ei liiku uudetkaan naisten vaatteet, vaikka myydään alella, kun ihmiset tekevät etätöitä, eikä ole sukujuhlia tai muita.

Ainoastaan ulkoilu- ja urheiluvaatteet menevät kaupaksi, kun ihmiset ovat lisäänneet ulkoilua ja liikuntaa.

Vierailija
28/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä kerran katsomassa ja aivan järkyttäviä lumppuja oli myynnissä. En ottaisi edes ilmaiseksi, kuuluisi roskiin.

Vierailija
29/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon kokoa Xs on myynnissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi