Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaistaustainen Kiinteistötahkola mukana isännöintikartellissa, lestadiolaisia verkostoja tutkinut ei yllättynyt asiasta

Nähty on
18.02.2021 |

Näin uutisoi Iltalehti. Siinä on meillä Herran ainoat ja oikeat valitut. Ei muuta kuin kaikki synnit anteeksi ja Jumalan rauhaa. Uskallan väittää, ettei kyseisiä väärintekijöitä tulla edes erottamaan liikkeestä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin äsken kommentoida miten tiedän 2 tähän lahkoon kuuluvaa opiskeluajoilta. Molempien piti sitten käydä 6v vaativa yliopistokoulutus ja heti valmistumisen kynnyksellä katosivat kuin pieru saharaan eli järjestettyihin avioliittoihin ja lapsia porsimaan. Ihmettelen kyllä miksi käydä niin pitkät ja vaativat koulut ja heti monta vuotta menee lastenhoitoon. Työssäoppiminen jää todella vähäiseksi. Vai yrittivätkö pitkittää kohtaloaan niin paljon kuin pystyivät?

Ihan oikeasti on niitä tapauksia, jotka lykkäävät parisuhteen aloittamista, jotta ei tarvitse heti ruveta suurperhettä perustamaan.

Vierailija
22/30 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä muita saa huijata niin paljon kuin mahdollista, kovin on joustava moraali l-liikemiehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vedota rasismiin, kun puhutaan lestadiolaisuuden rakenteellisista ongelmista. Suljetut uskonnolliset yhteisöt ovat oivallinen kasvualusta mm. väkivallalle ja hyväksikäytölle, tämä on ihan tutkittua. Se, että joku lestadiolainen pahoittaa siitä mielensä, on voivoi.

Vierailija
24/30 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hengelliseksi erään kokemuksen jälkeen, olen ihan luterilainen mutta aloin käydä kirkossa. Jeesuksen hyväksynnän haluan, ihmisiltä en niinkään tarvitse. Nuori nainen olen. Kerran menin ehtoolliselle ja muistin että ulkona satoi ja meikit ovat luultavasti levinneet. Siinä oli lestadiolaistaustainen pappi jakamassa sitä. Ilme.

Ette ole taivaan portin vartijoita.

Vierailija
25/30 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin hengelliseksi erään kokemuksen jälkeen, olen ihan luterilainen mutta aloin käydä kirkossa. Jeesuksen hyväksynnän haluan, ihmisiltä en niinkään tarvitse. Nuori nainen olen. Kerran menin ehtoolliselle ja muistin että ulkona satoi ja meikit ovat luultavasti levinneet. Siinä oli lestadiolaistaustainen pappi jakamassa sitä. Ilme.

Ei tosiuskovainen käy nykyajan liberaalissa leipäpappi-kirkossa, varsinkaan ehtoollisella.

Vierailija
26/30 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädäntynyt kirkko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiuskovainen käy nykyajan liberaalissa leipäpappi-kirkossa, varsinkaan ehtoollisella.

Ei kirkko-instituutio sinua pelasta vaan usko.

Tuo jolle vastasit.

Vierailija
27/30 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset huijarit pitää heittää isännöinnistä pois.

Vierailija
28/30 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisia kiusataan, koska he ovat päättäväisesti taivasmatkalla ja valtaväestö pelkää omaa kohtaloon heikon mielensä kanssa.

Vierailija
29/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Tahkola tuntuu käyttävän kaikissa kiinteistöhuollon tehtävissä ainoastaan muita lestadiolaisfirmoja. Työntuloksesta viis.

Vierailija
30/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajaporukoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi