Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AP ON PUHUNUT: Miehen ex on ottanut yhteyttä mieheeni ja ilmeisesti haikailee miehen perään. Voinko tehdä mitään vai pahennanko vain tilannetta?

Vierailija
18.02.2021 |

Olisin tullut kommentoimaan tätä aihetta nyt kun ollaan keskusteltu, mutta tämä ketju oli poistettu. Olisi kiva ollut tietää syy, mutta tässä alkuperäinen viestini, kommentteihin kerron miten meni:

Eli, olen ollut 5 vuotta yhdessä aviomieheni kanssa. Tällä viikolla mies viestitteli vaitonaisena kännykkää, oikein keskittyneesti. Näin vain sen verran että viestitteli perinteisillä txt viesteillä, ei whatsappilla tai mesellä kuten yleensä. En ajatellut mitään ihmeempiä asiasta. To tulin töistä aikaisemmin kotiin kun oltiin saatu hommat hyvälle mallille että pääsin 1h etuajassa pois eikä tunnissa olisi ehtinyt aloittaa mitään uutta projektia. Kuulin kun mies jutteli ulkona puhelua joka loppui sanoihin: "vaimo vissiin tuli jo, pitää lopettaa".

Kyselin kuka soitti, kuulemman yks XXX kaveri. Ovat vanhoja inttikavereita ja soittelevat silloin tällöin kuulumisia niin kysyin mitä XXX nyt kuuluu, niin vastasi vaan: "ihan perusjuttuja". Tämä sai mut epäilevälle tuulelle ja mun oli eilen "pakko" oman mielenrauhan vuoksi kurkata kuka on lähettänyt miehelle txt viestejä. Katsoin lähettäjälistan nimet, kärkipaikalla komeili miehen exän nimi. Viimeisin viesti mikä näkyi alkoi sanoilla: soitellaan taas!

Luin viestit läpi ja katsoin puhelu tiedot, ovat soitelleet tällä viikolla kahdesti ja to illalla mies oli laittanut et lopetti puhelun kun ei vaimo kuitenkaan ymmärrä niin en viitsi selittää sille miksi ollaan yhteyksissä. Ilmeisesti ex haluaa erota ja kaipailee miestäni, en tiedä sitten mitä ovat puhuneet keskenään. Miehen puolelta viestit oli kyllä asiallisia eikä ne aiheutta huolta, mutta yks puhelu on ollut pe kun olin töissä ja mieskin oli laittanut et pystyy töissä paremmin puhumaan.

Mitä teen? Kerronko että kävin kyttäämässä luuria ja vaisto osui oikeaan, vai esitänkö tyhmää? Meillä on 2 lasta niin en halua tehdä mitään hätäisiä liikkeitä ja varsinkaan pahentaa tilannetta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi, mutta olet tehnyt väärin lukemalla viestit. En usko, että voit tehdä mitään - jos teillä on hyvä suhde, se kestää. Jos ei, se kaatuu. Nyt tai joskus myöhemmin.

Vierailija
2/3 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin B&J 😍😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, päästiin vihdoinkin puhumaan eilen asiasta. Lapset nukkui ja mies räpläsi taas keskittyneenä kännykkää. Kun kysyin puoliksi vitsillä: "kelle noin keskittyneesti tarttee viestitellä?"

Mies sanoi ettei oikein tiedä voiko kertoa etten suutu. Kysyin mistä mä suuttuisin? Mies: "no kun mun ex on avautunut tässä lähiaikoina omista parisuhdeongelmistaan mut en oikein tiedä mitä sen kanssa tekisi kun se tarttee selkeästi apua, mutta mä en ehkä ole oikea henkilö auttamaan."

Juteltiin sit kaikkea siinä ja kerroin et oon huomannut että on käyttäytynyt oudosti viime päivinä. Kuulemman mies ei ole oikeen osannut suhtautua asiaan niin on tarvinnut sulatteluaikaa.

Mutta asia on juteltu, toivon että enää ei tästä asiasta tarvitsisi murehtia

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi