Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vaatefriikkien äitejä lähdössä töihin?

07.08.2006 |

Kuinka moni tätä palstaa seuraavista " vaatefriikeistä" on aloittamassa työt ja laittamassa lapsensa hoitoon nyt syksyllä?Mitä aiotte hankkia lapsille ja miten tarkkaan suunnitella vaatteet päiviä varten?Itse en ole vielä lähdössä töihin mutta esikoinen aloittaa säännöllisen kerhoilun arkisin joten siksi pohdin asiaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä ostaa muutamaa väriä (- joo, vaikeeta se on, kun just silloin löytää kaikkia ihania " vääränvärisiä" !) , ei tarvitse ostaa niin paljon, kun kaikki käy kaikkeen ja säästää aikaa myös aamulla.

Itse löydän aina pojille ihania yläosia, mutta housupuoli on heikommalla tolalla. Kai sitä pitää käydä taas h&m:lla ja benettonissa hamstraamassa jotain perussammareita syksyksi.

Vierailija
2/4 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menossa ja nuorin silloin 1 v 1 kk menee tarhaan. Olen ostanut jo valmiiksi välikausipuvun ja talvea varten toppapuvun (jos tuo nyt sitten enää mahtuu päälle). Sisävaatteeksi tarhaan olen ostanut hurjan kasan alusbodyja, trikoopaitoja ja housuja - ja juuri tänään tuli postissa kasa Katvigin " pitkiä kalsareita" . Robeez:n tarhatossut tulivat myös tänään, aivan ihanat, toivottavasti mahtuvat vielä lokakuussa.

Ihan perusvaatetta olen ajatellut tarhaan laittaa päälle ja varavaatteeksi. Olen yrittänyt ostaa kaikki tarhavaatteet niin, että niitä voi hyvin yhdistellä keskenään. Paitojahan tuon ikäisellä saa vaihtaa useampaan kertaan päivässä (tai ainakin toivon niin, että tarhassa vaihtavat puhtaisiin kun vaatteet likaantuvat).

Onneksi on vielä elokuu ja syyskuu aikaa täydentää pojan vaatevarastoa talveksi, villahaalari pitäisi vielä ainakin hankkia. Työni on todella hektistä ja jatkuu yleensä vielä iltaisinkin kotoa käsin, joten ainakin kaupoissa kiertelyn voi unohtaa :(

t.Kaisastiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapset on päiväkodissa ja kun nyt syksyksi ollaan vaatteita hankkimassa, olen ajatellut että garderoobi koostuu pääosin vain kolmesta väristä, jotta kaikkia voi yhdistellä keskenään. Värit ovat vaaleanpunainen, ruskea ja valkoinen.

Meillä on nykyään kuivasurumpu, joten vaatekertoja ei tarvitse ihan yhtä montaa kuin aiemmin, mutta varmaan suunnilleen kymmenisen paitaa, kymmeniset sukkahousut, viisi hametta, muutama neuletakki ja ehkä viidet housut pitäisi saada hankittua per lapsi ulkovaatteiden lisäksi.

Vierailija
4/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sininen, ruskea ja beige pojalle. Eli ajattelin, kuten edellinen kirjoittaja, tyytyä muutamaan väriin hoitopaikkavaatteissa. Ei tarvitse sitten ihmetellä miehen värisilmää ;)