Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinisyys pois hiuksista

Vierailija
18.02.2021 |

Paikoittain vivahtaa siniseen, ei mitenkään hirveen näkönen mutta olis mukava saada tasasesti hiuksista hopeanharmaat. Auttaako tässä mahdollisesti ihan peseminen vai tarvitseeko ryhtyä muihin toimenpiteisiin 🤔

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole sitä sellaista shampoota harmaille hiuksille.

Vierailija
2/9 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäisin syväpuhdistavaa shampoota 5min hiuksiin ja hierot sitä samalla hiuksiin. Myös tavallinen Fairy kelpaa. Vaihda johonkin toiseen silver shampooseen. Itsellä on joku DS kampaamosta ostettu ja on jytyä. Ei tee sinistä vaan harmaan. Itse satun pitämään siitä väristä enempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinpoisto.

Vierailija
4/9 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käsittelyjä hiuksissasi nyt on?

Vierailija
5/9 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisen vastaväri on oranssi, joten joku kevyt hennakäsittely voisi auttaa.

Vierailija
6/9 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisen vastaväri on oranssi, joten joku kevyt hennakäsittely voisi auttaa.

Sivusta: hyi

Vierailija
7/9 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei mitään oranssia hennaa siihen päälle! Pahimmillaan lopputulos monenkirjava eikä kampaajakaan voi sille hirveästi mitään tehdä.

Ehdotuksia: öljyhoito+syväpuhdistava shampoo, "bleach bath" eli pesu shampoolla johon sekoitettu hieman vaalennusainetta, tai joku poispestävä sävyte/suoraväri siihen päälle. Jos sininen on sävyttävästä shampoosta, se lähtee kyllä pesemällä.

Vierailija
8/9 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin, että ap:llä on upeat, käsittelemättömät harmaat hiukset, jotka luontaisesti vivahtavat siniseen. Mutta kun luen tätä ketjua, tulen siihen käsitykseen, että kuontalo on värjätty värjäämästä päästyäänkin ja nyt aiotaan värjätä vielä tämä sininenkin piiloon ties millä hirveällä vastavärillä. Voi ei. 1

Vierailija
9/9 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun luulin, että ap:llä on upeat, käsittelemättömät harmaat hiukset, jotka luontaisesti vivahtavat siniseen. Mutta kun luen tätä ketjua, tulen siihen käsitykseen, että kuontalo on värjätty värjäämästä päästyäänkin ja nyt aiotaan värjätä vielä tämä sininenkin piiloon ties millä hirveällä vastavärillä. Voi ei. 1

Eihän ap näin kirjoita. Eikä kaikilla ole luonnostaan upea sävy hiuksissa, eli entä sitten? Pääasia jos värjäämään lähtee, että tietää mitä on tekemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän