Maria Nordin rinnastaa Helsingin sivistystoimen maskiohjeistusta natsisaksan diktatuuriin
Instastoryssaan. Taas yksi valon soturi jolla vintilläei valo pala. Ja mummot fanittaa.
Kommentit (16)
Keskitysleirien kauhut = maskipakko, kuinka pihalla voi ihminen olla.
Ei voi olla totta. Katsoin Marian instaa. Huh . Onkohan sillä kaikki kunnossa? Entä jos hän itse sairastuisi koronaan ja olisi heikossa hapessa? No mitä sitten? Menisinkö lääkäriin , vai jäiskö sängylle miettimään omia mikrobejaan.🤣 kyllä kelpais maskit ja tehohoito jos niin kävisi että saisi Koronan. Vai oisko hällä itsemäärämisoikeus siinäkin että hänet hoidettaisiin omassa sängyssä jotain mantraa hokien.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta. Katsoin Marian instaa. Huh . Onkohan sillä kaikki kunnossa? Entä jos hän itse sairastuisi koronaan ja olisi heikossa hapessa? No mitä sitten? Menisinkö lääkäriin , vai jäiskö sängylle miettimään omia mikrobejaan.🤣 kyllä kelpais maskit ja tehohoito jos niin kävisi että saisi Koronan. Vai oisko hällä itsemäärämisoikeus siinäkin että hänet hoidettaisiin omassa sängyssä jotain mantraa hokien.
On hyvin epätodennäköistä joutua koronan takia tehohoitoon, joten sitä nyt tuskin kukaan murehtii.
Olen antanut itseni ymmärtää, ettei tuolla tuulellakäyvällä äiti-ihmisellä ole kaikki inkkarit kanootissa.
Vierailija kirjoitti:
Keskitysleirien kauhut = maskipakko, kuinka pihalla voi ihminen olla.
Muuten olet oikeassa, mutta edelleenkään ei ole edes sitä maskipakkoa. On suositus.
Maria on oikeassa. Te ette selvästikään ole seurannut, mitä ulkomailla tapahtuu.
tyhjät tynnyrit kolisee eniten kirjoitti:
Olen antanut itseni ymmärtää, ettei tuolla tuulellakäyvällä äiti-ihmisellä ole kaikki inkkarit kanootissa.
Menkkaverellä maalailu, homeisen savimajan rakennusta, ulinaa ja uhriutumista tositv:ssä, epämiellyttävää. Ja voi tuota inhottavaa lässyttelyä kun se puhuu, Rleino lättäntää...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158612357268800&id=568278…
Tässä toinen foliohattupää...
Kerrankin olen tuon Marian kanssa samaa mieltä.
Samaa vertaustahan on käytetty tällä palstalla jo mahdollisesta rokotepassista. Jengi on sekaisin.
Onhan se surullista että hoitoonohjauksen sijaan mielenterveyspotilaiden annetaan nykyään mesota julkisuudessa nolaamassa itseään.
Lapsen voi aina ottaa kotiopetukseen jos julkinen koulu ei kelpaa. Siellä lapset noudattaa sääntöjä, piste.
Käyttäjä2 kirjoitti:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158612357268800&id=568278…
Tässä toinen foliohattupää...
Onkohan tolla ollut liian ankara iskä vai.... siitävaan oikeuteen ,kyllä joku juristi ton keikan ottaa jos ei muuta duunia ja taksa etukäteen:)
Sanokaa sille että maskin haittoja voi torjua nauttimalla 10x määrän hopeavettä.