Laaja sähkökatkos Itä-Helsingissä - kahvia tekisi mieli
Mistä saan kahvia nyt lähes koko Itä-Helsingistä on katkennut sähköt? Tuskin kaupatkaan myyvät mitään, kun kassakoneet eivät toimi. Vinkkejä?
Kommentit (48)
Itä-Helsingissä sähkökatkos eli aivan sama. Ghetoissa normitilanne.
Näinköhän meiltä laitetaan sähköt pois niin kuin Ameriikoissakin. Koronaan ei ole kaikki rupusakki kuollut vielä pois eikä rokotteeseenkaan kaikki, mikä on eliitille harmillista. Sähköt pois niin johan tulee vauhtia.
Mikä ihmeen sähkökatko? Meillä toimii ihan normaalisti, pyykkikonekin pyörinyt 9.45 lähtien keskeytyksettä. T. Laajasalolainen
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen sähkökatko? Meillä toimii ihan normaalisti, pyykkikonekin pyörinyt 9.45 lähtien keskeytyksettä. T. Laajasalolainen
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007810495.html
HS: Laaja sähkökatko Itä-Helsingissä, noin 15 000 asiakasta ilman sähköä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin toimii sähköt.
Saako teiltä kahvia? AP
Roihuvuoressa monella on kaasuliesi, tammisalossa taas monilla on takka, oisko siinä mahollisuus sullekki, meet vähän kattelemaan ympärilles. Tammisalossa voit katella kenellä on savupiippu ja roihuvuorelaiset on niin kivoja, että senkun kyselet vastaantulijoilta kyläilyä ja kahvinkeittomahdollisuutta 😄🤔
Vierailija kirjoitti:
Pysykää aiheessa, eli siinä mistä sitä kahvia saa! AP
työpaikan aamukahvipannussa varmasti vielä pohjat jäljellä, jos ei niin pikakahvi sekoittuu ihan kivasti kylmäänkin veteen/maitoon kun vähän sekoittelee ja erityisesti maitoon sekoitettuna siitä tuleekin sellaista joka kuuluukin juoda kylmänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin toimii sähköt.
Saako teiltä kahvia? AP
Saa. Just keitin itselle.
Notskikahvit. Sulata lunta ja pannukahvit tulille.
itä-helsingissä ei kuulu olla asua tai käydä tai muutakaan ja alue onkin syytä eristää sähköistä ja muista kun ei siellä kukaan niitä laskujakaan itse maksa
Onneksi minulla on ruotsalainen ydinsähkösopimus joten ei ole sähkökatkosta.
Voin laittaa hellaan tulet ja hakea omasta kaivosta raikasta puhdasta vettä jos kahvia tekee mieli.
Maalla asumisen hyviä puolia.
Vihervassareiden taikaseinästä - siitä samaisesta, josta tulee loputtomasti rahaakin.
Mulla palautui sähköt just. Kävin rappukäytävässä kokeilemassa toimiiko valot kun pelästyin että vain itseltäni olisi sähköt mennyt.
Huonoa huoltovarmuutta itse kullakin taholla.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareiden taikaseinästä - siitä samaisesta, josta tulee loputtomasti rahaakin.
Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?
Tämä on tulevaisuus .Mikään ei toimi ilman sähköä.
Luulette vaan ettei ole laajempi ja pitempiaikainen.
Oma kaivo ja ruokatalous ,lämmitys.
Frezza toimisi mutta ei kaupatkaan vissiin ole auki sähkökatkon vuoksi. Kunhan sähköt palaa on hyvä aika mennä ostamaan alennuksella jäätelöä, sähkökatkon jälkeen ne saa isolla alella.
Mulla olis kyl cold press -kahvipannu, mut eihän se kahvi valmistu kun tuntien viiveellä tolla metodilla, kylmällä vedellä. Ehkä suna laittaisin tuplamäärän kahvia veteen suoraan ja vaikka tunnin päästä suodattaisin sen siivilällä. Eiköhän siitä ole jotain makua uuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tulevaisuus .Mikään ei toimi ilman sähköä.
Luulette vaan ettei ole laajempi ja pitempiaikainen.
Oma kaivo ja ruokatalous ,lämmitys.
Matka 50-luvun perussuomeen on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?
Niiden takia en voi käyttää minihametta. Tavallisen jakkupuvunkin kanssa tekee tiukkaa, sillä joudun aina ensitöikseni survomaan ne kenkälusikkaa apuna käyttäen sisääni.
Saako teiltä kahvia? AP