Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallinen juttu tapahtui tutun kanssa. Ajatuksia teillä?

Vierailija
18.02.2021 |

Ystävystyin 2 vuotta sitten yhden ihmisen kanssa työn kautta. Kaikki meni hyvin, harvemmin ollaan nähty livenä (arjen takia) mutta silti juttu sujui.

Nyt pitkän ajan jälkeen hän otti yhteyttä että haluaa nähdä. Kummallista tässä oli että hän kysyi moneen otteeseen että nähdänkö joku päivä, tätä ei ole hänen tapaista. Vastasin hänelle etten tällä viikolla millään pysty nähdä, hän silti kyseli. Aloin jo tässä vaiheessa miettiä että onko joku hätä vai miksi hän jatkaa kyselemistä vaikka tietää etten pääse.

Vihdoin sovittiin aika milloin tavataan. Olin asennoitunut siihen että nähdään. 2 tuntia ennen tapaamista kysyin tarkempaa tietoa missä nähdään, ei vastausta. Kello kävi ja huomasin ettei hän vastaa vaikka näkyi "paikalla" ilmoitus whatsappissa.
Viestiä ei kuitenkaan katsottu (ellei se lentotilassa niitä katsonut).
Soitin hänelle, puhelin oli kiinni. Ei hajuakaan koko ihmisestä. Tämä ei todellakaan ole hänen tapaista!

Suutuin koska olisin itsekkin halunnut häntä nähdä ja ylipäätän mulla meni aikaa hukkaan mitä olisin voinut opiskeluun käyttää. Olin tosi pettynyt tästä!!

Tästä on jo muutama päivä, soitin sille vielä seuraavana päivänä ja silloin hänen puhelimensa oli auki ja whatappissa oli taas paikalla.

Mistä johtuu että aikuinen ihminen käyttäytyy noin? Ajattelin että jotain kamalaa on tapahtunut ja minulta kyllä ymmärrystä piisaa! Toisaalta eikö hän yhtään miettinyt miltä minusta tuntui? Varsinkin kun hän itse halusi kovasti nähdä minut?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että eihän vaan ole perheväkivaltaa, josta ystävä olis halunnut puhua? Mutta ei sitten päässytkään lähtemään kotoa tai vastaamaan viestiin.

Vierailija
22/23 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän asuu yksin ja on erittäin tavallinen, kouluttautunut ihminen. Hänellä on terveysongelmia ollut mutta aina ollut niistä avoin ja muuten vain järkevä ihminen.

Masennustaustaa hänellä kyllä on, kovasti väitti että hän on niin loistokunnossa nykyään. En uskonut siihen pätkäkään.

Aika julma temppu feidaa noin!! Eikö se aikuisena ihmisenä tajunnut että olisin voinut pahasti säikähtää ja ajatella pahinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jo vaikka mitä neuvoja. Et kai nyt voi sosiaalihuoltoakaan velvoittaa puolestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme