Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen pettynyt itseeni

Vierailija
18.02.2021 |

Mitä tekee tällaisella vanhalla akalla joka ei saa töitä, ei ole pärjännyt opiskeluissa ei missään? T. Ammattivalittaja

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Eihän sinulla ole edes tälle palstalle mitään annettavaa. Aina samat rutinat.

Vierailija
2/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tuntemukset minulla. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Eihän sinulla ole edes tälle palstalle mitään annettavaa. Aina samat rutinat.

Niin. Miksiköhän ei Luoja ota jo pois? Ap

Vierailija
4/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuskin on perhettä, joka häpeää sua, kuten mulla on. Ap

Vierailija
5/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On perhettä. Varmasti on saanut usein hävetäkin, kun olen sekoillut psykoosissa tai muuten vaan.

Vierailija
6/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On perhettä. Varmasti on saanut usein hävetäkin, kun olen sekoillut psykoosissa tai muuten vaan.

Joo, no mun mieheni häpeää mua niin paljon, että on keksinyt mulle muka työpaikan ja ammatin ja kertonut siitä ihmisille, vaikka mä olen vaan kotona. Ap

Vierailija
7/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta löytyy varmasti hyviä puolia ja ihmisiä, jotka sinua rakastavat. Itseensä pettyminen ei sinänsä välttämättä katso elämäntilannetta. Minäkin olen pettynyt itseeni, vaikka tiedän, että elämä on antanut paljon. Mene ulos nauttimaan keleistä. Soita ystävälle. Hanttihommiakin kannattaa mieluummin tehdä, kuin olla toimettomana

Vierailija
8/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, no mun mieheni häpeää mua niin paljon, että on keksinyt mulle muka työpaikan ja ammatin ja kertonut siitä ihmisille, vaikka mä olen vaan kotona. Ap

Sun pitää puhua siitä sen miehen kanssa. Hänen pitäisi alkaa hyväksyä se, ettet kykene työelämään. Minun mieheni sanoi, että jos ei pysty niin ei pysty ja se oli sillä kuitattu.

Vierailija
9/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää puhua siitä sen miehen kanssa. Hänen pitäisi alkaa hyväksyä se, ettet kykene työelämään. Minun mieheni sanoi, että jos ei pysty niin ei pysty ja se oli sillä kuitattu.

On näistä asioista puhuttu. Hän vaihtaa vaan puheenaihetta. Ei hän varmaan tätä tilannetta ikinä hyväksy kun ei ole 15 vuoteen hyväksynyt. Ap

Vierailija
10/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja, paikkoja on tarjolla kokoajan, osaan ei tarvitse mitään koulutusta, näissä on tarjolla helppoja kohteita esim kauppa-apua, harrastus apua, ruuanlaitto ja kotisiivous, lemmikin hoito apua, riippuen asiakkaan toiveista.

Vierailija
11/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen avustaja, paikkoja on tarjolla kokoajan, osaan ei tarvitse mitään koulutusta, näissä on tarjolla helppoja kohteita esim kauppa-apua, harrastus apua, ruuanlaitto ja kotisiivous, lemmikin hoito apua, riippuen asiakkaan toiveista.

Tiedän sen ja niitä silloin hain, kun olin fyysisesti paremmassa kunnossa. Nyt vaan reuma, menier, sydän yms vaivaa niin paljon, ettei fyysisiin töihin minusta ole. Ap

Vierailija
12/12 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sen ja niitä silloin hain, kun olin fyysisesti paremmassa kunnossa. Nyt vaan reuma, menier, sydän yms vaivaa niin paljon, ettei fyysisiin töihin minusta ole. Ap

Ala tehdä jotain fyysisen kuntosi eteen. Osta vaikka kuntopyörä. Niitä saa käytettynä edullisesti. Poljet joka päivä tunnin, niin johan kunto alkaa kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi