Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lääkäri, rahaa kertynyt 125k ylimääräistä. Mitä teen?

Vierailija
18.02.2021 |

Omistan jo unelmieni kodin meren rannalta ja laina maksettu jo! Nyt 125k ylimääräistä kertynyt ja minulla kolme vaihtoehtoa
- Ostaa moottorivene ja lisenssin hankinta
- Ostaa 3 kpl yksiöitä sijoitusasunnoksi
- Olla ostamatta mitään ja simppelisti säästää

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin samantien pois suomesta

Vierailija
22/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa tolla rahalla kolme yksiötä?

Oletko kuullut asuntolainasta? 40 ke riittää kyllä hyvin käsirahaksi peruskämppään, eri asia sitten jos ostaa helsingin keskustasta jotain hulppeaa lukaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Kemistä äkkiä sijoitusasuntoja ennen kuin loppuvat

Vierailija
24/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa noilla roposilla kolme yksiötä? Ei ainakaan mistään, mistä kannattaa asuntoja ostaa. Mitä ammattisi muuten tähän liittyy? Noh, oikeasti olet joku mt-kuntoutuja, joka miettii, ostaako tarjouksesta makkaraa.

Sulla ei vissiin ainuttakaan sijoitusasuntoa? Vaikka asunnot ovat historiallisesti tuottaneet huonommin kuin osakemarkkinat, on asuntosijoittamisen juju siinä, että asuntoja vastaan saa lainaa eri tavalla kuin osakkeita ja näin vivuttamalla oman pääoman vuosituotti saadaan jopa yli kahdenkymmenen prosentin. Osakemarkkinoilla tyypillisesti 8 %.

Vierailija
25/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin itse juuri loput bitcoinit ja tilasin uuden Tesla Model S Plaid plussan, 160K€. Kämpät on maksettu jo aiemmin.

Vierailija
26/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se unelmien koti meren rannalla on omakotitalo, niin sitten siihen rantaan vene ja laituri. Moottorivene on helpompi kuin purjevene, etenkin jos ei miehistöä ole tarjolla ja jos ei ole veneilytaustaa ennestään. Nykyisin on ihan veneilykouluja, joissa voi oppia käytännön veneilytaitoja tai voi ostaa itselleen yksityisopetusta. Veneeseen saa plotterin, jolla näkee kartan. On aika paljon helpompi kuin merikartta. Mutta ne viitat olisi syytä opetella ja ymmärtää, että mitä kautta pitää kiertää. 

Jos se oma koti ei ole omakotitalo ja jos siinä lähellä on saaristoa, niin miten olisi mökki siellä saaristossa? Vai pitävätkö työt niin kiireisenä, ettei mökkeilyyn olisi oikein aikaa? 

Vierailija
27/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut asuntolainasta? 40 ke riittää kyllä hyvin käsirahaksi peruskämppään, eri asia sitten jos ostaa helsingin keskustasta jotain hulppeaa lukaalia.

Ja lainaa maksaisivat sitten ne tulevat vuokralaiset asumistuellaan. Kätevää, jos on jo päässyt vaurastumisen alkuun. Kelan rahat siirtyvät suoraan sijoittajan tileille, kenties eivät edes jää Suomeen.

Vierailija
28/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sijoitusasunto lääkispaikkakunnilta ja auta siten uusia lääkäreitä alalle

Meinaat, että lääkisopiskelijoieen on jotenkin vaikea saada vuokra-asuntoa?

Vierailija
29/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vene on menoerä ja murheenkryyni.

Vierailija
30/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna köyhille kaikki, mitä sinulla on ja ala seurata Jeesusta.

Aamen. Jo sekn riittäisi, että tunnustaisi tietourkintansa ja hoitovirheensä, mutta korvauksiin ei tuo 125000 taitaisi riittää.

Vierailija
31/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko toi kilomäärä on euroissa?? 

Vierailija
32/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni totesi, että käärinliinoissa ei ole taskuja ja realisoi 700k arvopaperivarallisuuden. Materiaakin on. Luulen, että suunnitteilla on hyvän jakaminen vuosittain ja erä erältä jälki- ja seuraavillekin polville. Ota malliksi tulevaisuuteen.

Vierailija
33/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on mies, niin aloita sillä että jätät sen sian

Vierailija
34/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko auttaa köyhää?Miten olisi 1000€?

Vierailija
35/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli painatko ainakin 200 kiloa jos 125 kiloa ylimääräistä?

Vierailija
36/36 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita! Esimerkiksi köyhien suomalaisten perheiden auttamiseen. Minä olen lahjoittanut siihen ja sitten aarniometsien suojeluun. Yhteensä 45 000. Kehitysmaihin en lahjoita, ne rahat menee korruptioon.