Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkukakkonen haaveissa. Clomeista kysymystä.

06.08.2008 |

Laitoin saman sekundaaristen puolelle, mutta kysyn täältäkin, jos jollain on kokemusta.

Meillä siis 3-vuotias poika, joka sai alkunsa ekasta clomikierrosta. Kävimme silloin julkisella tutkimuksissa, eikä mitään vikaa löytynyt. Todennäköisesti vikaa kuitenkin mun hormooneissa, koska kilpirauhanen on poistettu ja syön tyroksiinia suurimman mahdollisen määrän.

Kakkosta on nyt yritetty 7 kiertoa ja tänään on varattu aika yksityiselle gynelle, jolta ajattelin taas clomeja kysyä. Minkähänlaisia tutkimuksia nyt on luvassa, kun silloin ekalla kerrallakaan ei mitään ihmeitä löytynyt?

Kiitos jos joku haluaa kokemuksiaan jakaa!

Omppu

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on clomilapset -99 ja -07 eikä tokalla kerralla tehty sen kummempia tutkimuksia. Miehen simpat tietty tutkittiin, kun mies vaihtui välillä:-) Luulen, että saat reseptin kouraan ja onnentoivotukset yritykselle!

Vierailija
2/3 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun jo oli resepti kourassa. Gyne oli tosi kiireisen oloinen, mikä jäi kovasti häiritsemään vaikutelmaa. Oli sentään ensimmäinen vierailuni yksityisellä lääkärillä (aikuisiällä, lapsena käynyt kerran). Seurantaultrasta oli puhetta sen verran, että muutaman kuukauden päästä voi käydä, jos mitään ei ole tapahtunut ja itseä askarruttaa. Vähän jäi hutera olo, täytyy sitä seurantaa vielä miettiä. Tod. näk. menen jollekin toiselle gynelle jos siihen päädyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kans reseptin yksityiseltä, kun toista alettiin yrittää. Kävin omasta aloitteesta ultrassa ja pyysin myös lähetteen julkiselle. Esikoista tehdessä ja kakkosen inssikierrossa julkisella oli sitten seurantaultrat. Yksityinen oli siis gyne, ei mikään lapsettomuusklinikka. Musta ainakin seuranta on tärkeä, koska mistä sitä muuten tietää reagoiko lääkkeeseen ollenkaan vai vaikka liikaa? eihän sitä kukaan halua lääkkeitä turhaan popsia.