Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melko kokematon yli 40v nainen, mitäs tuumitte miehet?

Vierailija
17.02.2021 |

Täällä siis kärvistelee puutteessa otsikon kaltainen nainen. Olen siis jo vahvasti keski-iällä, mutta seksin suhteen melko kokematon. Eli olen kyllä harrastanu seksiä ja muuta muhinointia joskus nuorempana pari kertaa, mutta koska en ole koskaan löytänyt haluamaani pitkää parisuhdetta, olen siis edelleen tässä iässä melko kokematon. Irtosuhteet tms. pelkät seksisuhteet ei ole kiinnostanut. Olen vaan yrittänyt sinnitellä ja pärjäillä asian kanssa, vaikka koville onkin ottanut. Nyt kuitenkin tilanne on se, että kohta en kestä enää. Seksihalut on tässä neljänkympin jälkeen noussut ihan maksimaaliseen potenssiin ja ajattelin yrittää rohkaistua koronan jälkeen ja alkaa tosissaan etsiä miestä. Mutta mitäs mieltä miehet sitten olisi tälläisestä naisesta kun paljastuisi, että aika aloittelija on kyseessä. Ymmärrän kyllä, että nuori ja kaunis kokematon nainen kiinnostaa kutakuinkin kaikkia miehiä, mutta tässä iässä se taitaa olla vaan haitta. Olen pöllämystyneenä lukenut palstalta, kun monet keski-ikäset miehet kertoo, että vaimoja ei kiinnosta seksi enää yhtään. Kun itse olen täällä aivan hormoonihyrränä suurinpiirten koko ajan. Masturboin kyllä paljon, mikäli se asiaan vaikuttaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Varaan sut heti pois kuleksimasta😉

Vierailija
2/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin haittaa, eiköhän miehiä löydy :) itse olen vastaavaan ikäisen naisen kanssa joka kyllä on sekstaillut "sitä perinteistä" entisissä suhteissa, mutta innostunut nyt vasta minun kanssani monenlaisiin tuhmempiinkin leikkeihin. Avoimin mielin vaan.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kokemattomuus haittaa jos olet avoin uusille asioille. Jos vaikka mies kysyy että otatko suihin, et siihen heti että yäk en varmana ota. Minulla on yksi kokemus naisesta joka oli menettänyt neitsyytensäkin vasta päälle kolmikymppisenä. Oli kaunis ja napakka, myös sieltä ja kokematon. Tässä siihen tullaankin, onko tällainen nainen riskisijoitus. Minun tapaukseni halusi jotain muuta, koska ei vielä tiennyt mitä haluaa ja ei ollut kokemusta miehistä. Mutta olihan se jännä painaa melkein viisikymppistä naista jolla on pillu kuin teinitytöllä

Vierailija
4/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

M31

Vierailija
5/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jono

Vierailija
6/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jono. Olen ekana, enkä irti päästä😁

Vierailija
7/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vai että oikein jonoa on alkanu muodostumaan:) Kiitos kannustuksesta! Pitäkää mulle peukkuja, että löydän jonkun sopivan, joka ei pidä mua ihan friikkinä. Ja mieluusti mahdollisimman pian! terv. AP

Vierailija
8/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandee vetää  esari taakse ja katsoa pömpöttääkö herperakkulat lerssissä ennen sitä pillun hankaamista. meinaan sen jälkeen saa uutes hangata illat ja kulkea jalat levällään

9/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on taatusti vientiä ja paljon. Ei mies yleensä kriteeriksi aseta että kuinka monta kertaa nainen on seksiä harrastanut. Lähtökohta on että oot oma, hurmaava itsesi koko ajan. Feikkaaminen paistaa kilometrin päähän. Jos haluat harrastaa seksiä vain oman miehesi kanssa niin se on sillon täysin ymmärrettävää ja ok. Mutta jos halut on kovat niin ennen miehen löytymistä voit kokeilla halutessasi random tyyppiäkin. Toi on tuttua että halut alkavat nousta neljän kympin jälkeen. Anna mennä vaan täysillä. Etsi oma tyylisi ja tapasi seksiin. Tsemppiä!

Vierailija
10/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin ap asuu, kiinnostaisiko tapailla 45v miestä ihan vaan seksin merkeissä?

Mulla on vähän samaa ongelmaa kuin ap:lla, mutta olen parisuhteessa naisen kanssa mikä ei halua seksiä missään muodossa ja lapsen takia olen roikkunut tässä tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän