Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän ovulaatio-oireistanne!

Vierailija
17.02.2021 |

Siis miksei, miksei yläkoulun terkan tunnilla tai missään ikinä ole tullut vastaan tietoa siitä, että ovulaatiokin oireilee?! Kuinkahan moni aikuinen nainen osaa yhdistää erinäiset oireet ovulaatioon. Itse opin tänään, että kaameat ilmavaivat, turvotus ja ummetus sekä MIELETÖN PERÄREIÄN KIPU johtuvatkin oviksesta! :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30 ei mitään. Nykyään kauhea kiima. Hymyilen kuin idiootti kaikille vastaantuleville miehille. Lyhtypylväätkin näyttää houkuttelevilta. Olen onnellisesti naimisissa ja muut miehet eivät normaalisti kiinnosta.

Vierailija
2/5 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ainakin omana aikana yläkoulussa menkat käytiin läpi tyyliin käyttäkää siteitä ja vatsaa voi vähän nipistää. Siinä kaikki mitä naisena olemisesta ja hormonikierrosta opittiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistää alavatsaa, munasarjaa kouristaa ja polttelee. Ärsyttää ja kiukuttaa (eri tavalla kuin pms, tää on räjähtävämpää ja pms on sisäänpäin kääntyvää vitutusta).

Vierailija
4/5 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen märkä koko ajan ja panettaa. Valkovuoto on liimamaista ja paksumpaa. Tissit ja huulet turpoaa. Väsyttää ja tekee mieli näyttää vaan nätiltä ja haluttavalta. Ei tee mieli syödä mitään raskasta. Terävä kipukohtaus munasarjassa, joka kestää 15-120 minuuttia. Joskus tulee migreeni.

Vierailija
5/5 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo panetus on ihan mieletön, ihan itsestään vaan mieli pukkaa kaikenlaisia (kiusallisiakin) fantasioita tutuistakin miehistä xD. Valkovuoto tosiaan sellaista valkoista slimeä, vatsa turvoksissa ja jotenkin supernaisellinen olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi