Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin pesukoneeseen miehe tyttären kuulokkeet

Vierailija
17.02.2021 |

Oli jättänyt vessaan hupparin ja taskuun airbodit laitoin ne koneeseen ja menivät rikki. Minusta minun ei kuulu korvata niitä koska en niitä sinne jättänyt mihestä pitää?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaat ne nyt ja vastaisuudessa et pese tytön pyykkejä enää. Mies saa pestä itse lapsensa vaatteet.

Vierailija
2/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tyhjentänyt taskunsa. Ei kuulu sinun korvata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: jos et halua maksaa, niin älä hajota toisten tavaroita.

Vierailija
4/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö vaikku? Millä aineella pesit?

Vierailija
5/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tyhjentänyt taskunsa. Ei kuulu sinun korvata

Siis täh? Eihän se huppari ollut edes missään pyykkikorissa. AP oli vaan omin päin päättänyt pestä sen. Sinun logiikallasi kuka tahansa saa ilman seuraamuksia rikkoa jokaisen tavarasi, joka on ikinä ollut sinulla taskussa.

Vierailija
6/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko huppari pyykkikorissa? Jos oli, neuvottelisin korvausvastuusta. Jos ei ollut varsinaisesti menossa pyykkiin, vaan sinä vaan nappasit hupparin pesuun, korvausvastuu on tietysti sinun.

Vierailija
7/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tarkistanut taskuja? Mä tarkistan aina, vaikka mies ja lapset sanoo että taskut on tyhjät. Olen pessyt joskus rahaa, kyniä, taskukalenterin ja puhelimen 😁

Vierailija
8/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin korvaat.

Oliko se huppari edes menossa pyykkiin.

Taskut kuuluu tarkistaa ennen koneeseen laittoa.

Vierailija
9/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huppari ei ollut pyykkien seassa olet syyllinen. Kohtuullista on aina tarkistaa pesuun laitettavan vaatteen taskut

Vierailija
10/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naisille sattuu koko ajan tällaista? Olisko kannattanut tarkistaa ne taskut. Teen itse aina niin.

Vierailija
11/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauheeta jos AIKUINEN joutuu maksamaan LAPSEN omistaman tuotteen JA vielä kun on RIKKONUT sen.

Vierailija
12/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni A kirjoitti:

Jos huppari ei ollut pyykkien seassa olet syyllinen. Kohtuullista on aina tarkistaa pesuun laitettavan vaatteen taskut

Vaikka olisi ollutkin pyykkien seassa, silti pitää tarkistaa taskut ennen koneeseen laittamista. Voitko luottaa siihen, että toiset ymmärtävät tarkistaa taskut?

Vierailija
13/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmonen sadisti äitipuoli tällä kertaa.

Vierailija
14/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä peset miehen tyttären vaatteita jos teillä ei ole yhteinen talous? Jos on yhteinen talous, niin ostatte yhdessä sille tytölle uudet kuulokkeet.

Vierailija
15/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin jo hakenut ne kaupasta saman tien tai sopinut korvaamisesta.

Noloa yrittää kiemurrella vastuusta.

Vierailija
16/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sinun kuuluu korvata. Huppari ei ollut edes pyykkikorissa joten ei voinut olettaa, että oli menossa pesuun. Ja koska kuitenkin laitoit pesuun tarkistamatta taskuja, olet korvausvelvollinen. Eri asia jos tyttö olisi itse laittanut hupparin pyykkikoriin, silloin ei voitaisi olettaa, että sinä käyt taskut läpi.

Vierailija
17/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti korvaat, kun kerran rikoit! Mitä tollasta edes kyselet täällä?!?

Vierailija
18/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyt julkisilta palstoilta kenen pitää korvata kun peset perheen pyykkejä ja jotain meni rikki?

Kyselisit mieluummin mistä löytyy hyvät lääkkeet. Vastaus: lääkäriltä.

Vierailija
19/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan käy kaikkia taskuja läpi jos joku on tuonut vaatteensa pyykkikoriin. Teinit ja aikuiset saa tyhjätä taskunsa itse.

Jos huppari ei ollut menossa pyykki, niin ap ostaa uudet kuulokkeet. Jos lapsi on alle 12 v ja lapsi oli laittanut hupparin pyykkikoriin ja ap tietää, että kuulokkeet on aktiivisessa käytössä, niin puolikas vastuu vähintään kuuluu ap:lle. Jos isä vei hupparin pyykkiin tai lapsi ei juurikaan käytä kuulokkeita, ettei voi mistään tajuta, että niiden varalta taskuja pitäisi tarkistaa, niin mielestäni ap:n ei tarvitse korvata.

Riippuu aika paljon tilanteesta toisin sanoen

Vierailija
20/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Tai JSMAP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi