Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että treffisivuilla ketään ei edes kiinnosta tutustua minuun ihmisenä

Vierailija
17.02.2021 |

Kehutaan ehkä ulkonäkö ja sit kinutaan jo tapaamista ja jos onkin treffit niin kinutaan vaan "meille vai teille" muttei edes kysytä mitä opiskelen/teen työkseni/harrastan jne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kokemuksen mukaan nuo työ- ja opintoasiat kyllä alkulätinöissä käydään läpi, mutta sitähän se aikalailla on silti. Seksiä haetaan, tai jos ei seksiä niin sitten vaimoa valmiiksi suunniteltuun elämään tyhjän naisenpaikan täytteeksi.

Vierailija
2/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jo kun minä olin nuori n 20 v sitten niin 99, 9 % tapaamistani miehistä kiinnosti ainoastaan sänkypuuhat. Siinähän se ongelma on kun jos on hyväuskoinen eikä osaa vielä lukea miehiä niin saattaa erehtyä muutaman kehun takia luulemaan että niitä kiinnostaa muukin mutta hyvä että sinä et ole mennyt tähän ansaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen kehumisen pointti on? Kehuuko ap koskaan miehiä komeaksi?

Vierailija
4/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että MISTÄ ne naiset jotka on suhteessa tai naimissa oikein löytää niitä miehiä joita kiinnostaa muukin kuin se kertapano?  Eikä nyt voi lätistä että "laihduta ja meikkaa" koska ihan kaiken kokoisia naisia , meikattuja ja meikkaamattomia näkee suhteissa ja avioliitoissa.

Vierailija
5/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia miehiä sieltä valitset?

Ai niin...niitä komeimpia.

Vierailija
6/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinäkin vaan lakkaisit suosimasta niitä miehiä, JOITA KAIKKI MUUTKIN NAISET SUOSIVAT! Ei vaan tunnu menevän jakeluun...

Vierailija
7/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen että MISTÄ ne naiset jotka on suhteessa tai naimissa oikein löytää niitä miehiä joita kiinnostaa muukin kuin se kertapano?  Eikä nyt voi lätistä että "laihduta ja meikkaa" koska ihan kaiken kokoisia naisia , meikattuja ja meikkaamattomia näkee suhteissa ja avioliitoissa.

Minä taas ihmettelen sitä, että miksi naisille ei kelpaa miehet jotka ovat parisuhteen perässä?

Naiset itse harrastavat sitä, että valikoivat vain panomiehiä ja kunnollisille parisuhdemiehille antavat kaveripakit.

Vierailija
8/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisenkin näköinen saa jo niin paljon huomiota että niistäkin on tullut panomiehiä. 

Vierailija
9/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisenkin näköinen saa jo niin paljon huomiota että niistäkin on tullut panomiehiä. 

Tavallinen mies saa naisilta paljon huomiota? Haluan samoja sieniä, mitä sinäkin olet vetänyt!

Vierailija
10/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi kaverini esim löysi sen pari vuotta sitten miehestä joka oli jättänyt minut lyhyen tapailun jälkeen pari viikkoa aiemmin. Tämäkin mies oli valmis suhteeseen mutta ei vain minun kanssani, luten ne lukuisat muutkin miehet joita olen tapaillut...

Vierailija
11/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen sitä, että miksi naisille ei kelpaa miehet jotka ovat parisuhteen perässä?

Naiset itse harrastavat sitä, että valikoivat vain panomiehiä ja kunnollisille parisuhdemiehille antavat kaveripakit.

Illan onnenpyörä kierros lähti käyntiin.

Vastaan: rosvosektori.

Vierailija
12/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ajattelen, että tärkeintä on pimperoa saaminen!

Vierailija
13/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies saa naisilta paljon huomiota? Haluan samoja sieniä, mitä sinäkin olet vetänyt!

Mikä maa, mikä valuutta. Joissakin paikoissa oot kuumaa tavaraa 🤑😍

Vierailija
14/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se "naisten tavallinen" eli top10% panomies

Vierailija
15/15 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän deittailla lähinnä spirituaalisia miehiä, niiltä ei tule tuommoista seksinkinuamista ja muutenkin ovat  enemmän kiinnostuneita siitä ihmisestä itsestään. Tosin aika vaikea näitä on löytää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme