Mikälainen on sinun naapuri?
Mikälainen naapuri sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen naapurin kanssa?
Onko ollut naapurin kanssa ongelmaa?
Kommentit (89)
En tiedä. Käyn vuorotöissä. Nukun päivät, tai olen illat töissä.
Aamuvuorosta kun pääsen, menen omiin harrastuuksiini, ulos syömään, kirjastoon, tapaamaan ystäviä, teatteriin, konsertteihin jne.
Olen harvoin rappukäytävässä samassa kerroksessa asuvien ihmisten kanssa yhtäaikaa.
Telkkari mulla on makuuhuoneessa, joten en koskaan kuule myöskään mitään ääniä olohuoneeseen rappukäytävästä.
Pihalla ihmiset moikkaavat lyhyesti, joten oletan että ovat saman kerroksen väkeä, tai saman talon väkeä.
Toinen on eläkeläispariskunta ja toinen naapuri ilmeisesti hoitokodissa ja jälkikasvu remontoi kämppää satunnaisesti, tai sitten kämppä myyty, mutta nimeä ei ole vaihdettu postiluukkuun. Alakerrassa ilmeisesti sijoitusasunoilla vaurastunut eläkeläispariskunta, jotka käyvät huoneistossaan asumassa silloin tällöin. Omistavat useita asuntoja ja loma-asuntoja. Yläkerran asujasta ei mitää tietoa. Ainostaan nimi ala-aulan nimitaulussa.
Kerrostalokyttääjä.Valitti kaikesta.Mikään ei koskaan ollut hyvin.Soitteli jatkuvasti isännöitsijälle teki valituksia.Laittoi postiluukusta lappuja.Ikkunasta huusi lapsille pihalla.Laittoi autoihin parkkipaikalla lappuja.Todella hankala naapuri.Sitten tuli päivä että tämä naapuri sai sydänkohtauksen ja kuoli siihen.
Mukava naapurusto. Ei ole mitään valittamista.
Nelikymppinen nainen, joka joogaa ja meditoi pihalla aina kun on hyvä ilma. Muutenkin aika sellainen spirituaalinen ja boheemi tyyppi. Usein olen kuullut sen juttelevan puutarhan pikkulinnuille ja oraville. Toinen naapuri muutti just pois ja talo tällä hetken tyhjänä.
Asun rivarissa. Aiemmin molemmat seinänaapurit oli todella näkymättömiä, sitten kumpikin muutti pois. Nyt toisella puolella asuu sellainen osallistuva tättähäärä joka haluaisi organisoida kaikkea, onneksi ei ole saanut valtaa taloyhtiön hallituksessa. Silleen ihan jees, mutta aika raskas AD/HD. Toisella puolella asuu taas näkymätön tapaus, olen tainnut kerran tai kaksi nähdä ne, eivätkä ne ikinä näy pihalla tai sieltä ei kuulu mitään elonmerkkejä.
Kerrostalossa asuu paljon ihmisiä joita en tunne enkä tervehdi.