Mikälainen on sinun naapuri?
Mikälainen naapuri sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen naapurin kanssa?
Onko ollut naapurin kanssa ongelmaa?
Kommentit (89)
Naapurissa asui todella lihava mies.Oli kyllä lihava mutta lepponen.Mukava mies.Kunnon mies.
Ei suuttunut helposti mutta joskus kun suuttui oli kyllä aika paha.Nyt mies on jo kuollut.
Mukavaa rauhallista väkeä. En tunne hyvin, muutama sana aina vaihdetaan jos kävelyllä lähimetsässä törmätään. Ei ole ollut ongelmia heidän suhteen, vaikka jonkun mielestä me oltais varmaan kauheat naapurit, meillä on haukkuva koira ja hevoset jotka karkailee joskus, myös naapurin pihalla ovat käyneet.
En ole juuri vuodessa tutustunut, tässä on kaksi "lähi"naapuria parin kilometrin säteellä. Mukavilta vaikuttaneet, kun on tavattu, mutta tykätään olla rauhassa ja rauhassa on saatu ollakin.
Asun kerrostalon keskikerroksessa ja muista (rauhallisista ja mukavista) naapureista en riemukseni kuule ikinä pihaustakaan, mutta yläkerrassani asuu sellasia vittupäitä että ei pahemmasta väliä. Päivästä toiseen joku jynttää asunnossa edestakaisin raivokasta kantapääaskellusta kuin norsulauma konsanaan ja hirveä kolistelu, kikatus rääkyminen vaan voimistuu iltaa kohden.
Mulla on vain yhdet seinänaapurit. Kuspäitä ovat. Mulla on kaksi lasta ja lasten hengittäminen kuuluu heille metelinä. Siihen meteliin he reagoivat joko pyrkimällä seinästä läpi tai tulemalla oven taakse raivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yhdet seinänaapurit. Kuspäitä ovat. Mulla on kaksi lasta ja lasten hengittäminen kuuluu heille metelinä. Siihen meteliin he reagoivat joko pyrkimällä seinästä läpi tai tulemalla oven taakse raivoamaan.
Kylläpä on kamalat naapurit sinulla.
Hyvin hiljainen perhe, ei kuulu pihahdustakaan, niidenkin edestä meteliä pitävä perhe missä huudetaan, kiljutaan, karjutaan, paiskotaan, hypitään ja hakataan lattiaa (meidän kattoa) ja teiniperhe missä lauletaan, kikatetaan, soitetaan musiikkia ja karjutaan. Ah, haluan pois täältä.
Yläkerran naapuri lorottaa pissaa vessanpyttyyn yöllä niin kovaa että munkin kämpässä soi, ja on aivan järkyttävä kantapääastuja. Molemmilla puolilla naapurit paiskoo keittiön kaappeja päivin ja öin eli aina tietää millon ne tekee ruokaa, lisäks toinen soittaa klassista pianoa ja joka päivä pitää kuunnella joku sen treenikappaletilutus. Ja siis joo tavallaan normaaleja elämän ääniä mut toi keittiön kaappien paiskonta on tasoa ”koko voimallani suljen kaapin niin et islantiin saakka kuuluu”.
Taloyhtiössä kukaan ei myöskään tervehdi kun niitä yrittää moikata käytävässä tai pihalla. Hylkäävät myös jätteet roskisten ulkopuolelle kun eivät jaksa viedä toiselle puolelle pihaa toiseen roskikseen. Rottia odotellessa taas.
Seinänaapurissa hyvin arka mummo joka juuri koskaan ei liiku missään, ollaan joskus jutusteltu ja kertoi myös syyn miksi ei uskalla ulkona liikkua(henk.koht joten en sitä palstalle laita. Koronasta ei ole kyse, ollut vuosikausia niin).
Ovea vastapäätä lapsiperhe.
Asunnossa yläpuolellani juoppo joka huutaa ja mekastaa milloin mistäkin. Rakastaa myös vetää extempore karaokea kesäöisin parvekkeellaan.
Noin 20% muita kuin Suomalaisia.Ei ole ongelmaa ollut.
Naapurissa asuu mustaihoisia ihmisiä.Eivät tervehdi kun rappukäytävässä kohdataan.
Nainen ja melko lihava pikkutyttö.Nyt naisen kanssa asuu tummaihoinen mies ja heillä pieni lapsi.
Mukava vanhempi mies. Joskus vietetää porukalla iltaa hänen luona . On myös tosi auttavainen jos johonki tarvii apua.
Lähinaapuri, en tiedä ketä asuu, en ole vuoteen nähnyt. Ehkei ketään.
Seinänaapurit, nuorehko mies, mukava sanoo hei. Toisella puolella nuori nainen, mukava, ollaan moikkaus tasolla. Yläkerrassa joku välillä siirtelee huonekaluja ajankulukseen ja lauantaisin herään aamuyöstä, "nyt tulee" huutoon usein. Siinäpä se.
En tiedä, mikä diagnoosi, mutta näitä avohoidon unohtamia. Taitaa olla harhoja, koska poraa itse ja laittaa lappuja: " Muista porata." No juu, en omista poraa.
Muutenkin ääniherkkä stalkkaaja, rapussa usein samaan aikaan kuin itse olen. En tajua, miten jollakulla toisen elämä noin kiinnostaa.
Isännöitsijä kunnioittaa hänen itsemääräämisoikeuttaan, eli kukaan ei tee mitään, vaikka kiusannut naapureitaan vuosia.
Meidän porraskäytävässä on kahdeksan asuntoa, meillä tervehditään ja vaihdetaan kepeästi kuulumisia ohimennen tavatessa. Ihan stadissa asun. Ei ole mikään vuokratalo.
Pihaan tuli ensin poliisi.Sitten tuli ruumisauto.Katsoin ikkunasta.Naapurinäijä 56 vuotias kannettiin mustaan autoon.Tätä ei ollut mukavaa katsoa.
Pärjään naapureiden kanssa hyvin.Ei ole ongelmaa.Tervehdin kun tavataan rappukäytävässä.
Jos jonkun kanssaa muutama sana.Mitään muuta yhteyttä ei ole.