Mitä venäläisiä brändejä tunnet ja tuotteita käytät?
Kysyin, kun ei liian montaa mieleen tule.
Varmaan käytettyä tulee venäläistä sähköä ja polttoaineita. (jalostuksen jälkeen).
Venäjä kiukuttelee Nord Stream 2 kaasuputken takia. Kohta myös Rosatom hanke iskee Suomeen.
Eipä Venäjällä paljon valtteja ole, kun Eurooppa siirtyy uusiutuviin energiaan.
Kommentit (125)
No tiedän toki jonkun Ladan ja vodkan, mutta en kyllä taida käyttää mitään venäläisiä tuotteita. Maatuskan ostin joskus ysärillä Pietarin reissulta.
Venäläiset tehneet aina parhaat autot.
Ensin oli Pobeda sitten tuli upea Volga.Seuraava oli Moskvitch.Sitten vielä legendaarinen Lada.
Vierailija kirjoitti:
Stolitšnaja-vodka. Joisin.
Ihan parasta mitä Venäjältä on tullut-
Muistatteko Lomo-villityksen ysärin lopulta? Äiti hommasi ja minä käytin muutamalla reissulla. Hauska pieni kamera.
Äiti toi mulle jotain voiteita venäjältä, jotka oli tosi hyviä mun iholle, mutten kuollaksenikaan muista merkkiä.
kirjallisuus on hyvää, antiikki posliini hienoa kuten lomonosov. tosiaan en muista nähneeni paljoakaan tuotteita kaupois paitsi hapankaalia ja bortsch keittoa tölkis marketis.
olis kiva nähdä esim.vaatteita tms. kulutustavaraa, jos olis vaikka erikoisia kuvioita tai värejä niissä.
seuraan joskus venänläistä tubettajaa ja tuntuu olevan siellä luksusmuoti ja merkkivaatteet ulkomaantuontia, supreme, yeezy ym merkit suosittuja siellä ilmeisesti rikkaiden keskuudes en tiedä tuodaanko halvat käyttövaatteet sit täysin aasiasta. suomesta viettiin joskus paljonkin kenkiä,vaatteita ja laukkuja venäjälle.
Venäläiset kopioivat kaiken ja esittävät ne omina saavutuksinaan.
Teboililla käyn usein. Stolitšnajaa juon joskus. Sovtekin putkia on ollut vahvistimessa. Telegramia käytän ja Yandexia, kun Googlen vakoilu ottaa aivoon. Töissä on muutama neuvostovalmisteinen laite, mutta ne eivät ole ihmeemmin brändättyjä.
Venäjän ylivoimaisesti paras tuote on kaunis ja naisellinen nainen. Sellaista ei mistään länsimaasta saa.
https://www.alko.fi/tuotteet/133197/Russian-Standard-Platinum-Vodka
Oikeesti toimii. Eikä tule rapea kun blendaa hedelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän ylivoimaisesti paras tuote on kaunis ja naisellinen nainen. Sellaista ei mistään länsimaasta saa.
Olet oikeassa.
https://scrolller.com/santas-not-real-but-i-am-have-a-seat-cnqx5ty042
Tuota kauniimpaa naista ei olekaan. <3
Antonov, Lada... No siinä ne on 😅
Vierailija kirjoitti:
Ai, eikö italialaiset ja espanjalaiset ole ihan samanlaisia, ranskalaisista puhumattakaan. Nuorena nättejä, vanhana maatuskan muotoisia. Ei taida olla kansallisuudella tässä mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Äiti toi mulle jotain voiteita venäjältä, jotka oli tosi hyviä mun iholle, mutten kuollaksenikaan muista merkkiä.
Venäläiset voiteet. Vitunmoinen ihottuma, Muuten hyviä.
En mitään ja toivottavasti en käytäkään.
Venäjä, Yhdysvallat ja Israel vahvasti boikotissa.
Teboilin bensaa tankkaan joskus.
Meillä on kotona vanhoja Lomonosov -posliinitehtaan tee- ja kahvikkuppeja joita käytetään jos on fiinimät kutsut.
Joskus olen ostanut Alkosta Baltika Porter vahvaa tummaa olutta mutta nyt ei sitä saa enää. Myös Sovjetskoje Igritskoje kuoharia ja Ararat-brändiä on tullut ostettua joskus Tallinnasta.
Siinäpä ne sitten on. Ei nyky-Venäjä oikein loista kulutustuotteilla.
Stolichnaya. Namikkia