Aah tätä koronaelämää. MULLE JO NELJÄS KARANTEENI! Mites muilla??
Kyllä alkaa jo naurattaa.
Olen altistunut koronalle neljästi joista kaksi viimeisintä on muuntovirusta. Nykyään pitää käydä testissä.
No, pakkaan auton ja suuntaan taas mökille pariksi viikoksi suoraan testistä. Saahan näistä Kelan rahan.
Niin ja oireita ei ole tullut ja testit negatiivisia tähän mennessä.
Kommentit (44)
Ei yhtään karanteenia minulla. Jos altistumiset on töistä tai lasten kautta päiväkodista/koulusta tai muusta vastaavasta joka on ollut pakollista, niin olen pahoillani. Muussa tapauksessa oma vika. Vai lasketaanko tässä ne, jos itsellä on oireita mutta ei tietoa altistumisesta? No, mulla ei niitäkään.
Eikö karanteeni se kahden viikon jakso? Ei ole yhtään sellaista tullut. Tuuria on ollut, sillä yhtä venäläistä rulettia tämä on. Itse olen koulussa töissä ja lapset omissa kouluissaan, joten altistumismahdollisuudet ovat loistavat. Mistä vaan voi tulla korona milloin vaan. Sentään asutaan pääkaupunkiseudun ulkopuolella eikä kaupungin keskustassa täälläkään.
0 karanteenia.
Koronavilkku poistettu puhelimesta. Elän ihan niinkuin ennenkin.
Kolme kertaa sairaslomalla flunssaoireiden takia, kaikki testit negatiivisia. Kertaakaan en ole ollut/voinut olla karanteenissa.