Hei elämästä pitkään nauttineet! Missä iässä olette kokeneet kuumottavimmat seksikokemuksenne?
Itselle sattuneet vasta 55 v. jälkeen vaikka olen ollut todella seksiorientoitunut nuoruudesta asti. Halukin nuoruuden pakottavana fyysisenä tarpeena on vähentynyt, mutta mielenkiinto erilaisiin kokemuksiin säilynyt. Vasta viime vuosina erikoisemmat toiveet (threesome eri komboilla yms. ) käyneet toteen yhdessä monikymmenvuotisen kumppanin kanssa yhdessä kokien.
Itsellä siis asiat, joita mieluiten haluan uudestaan kokoa tulleet vasta pitkälle 5-kympin jälkeen.
Nuorena seksi on etupäässä jalkovälissä, vanhempana korvien välissä.
Kommentit (13)
Aihe vapaa-puolella (ehkä provona) surtiin elämän "loppumista" 4-kymppiin. Siksi täällä peuhupuolella tein tämän kyselyn.
-ap
Juu, samoin täällä, kun lapset lähti omilleen, on aikaa rakastella ihan vapaasti pitkin poikin! Oikein kamalaa sano, että kun tytär oli jouluna kotona, vähän niinkuin jo odoteltiin sen lähtöä...
Ja juu leluja meilläkin nyt laatikollinen, vaikka parasta se on ihan omin värkein jakäsi, huulin. Meillä aikaa kun ollaan molemmat eri syistä jo pois työelämästä, niin ajanvietteemme on ihan selvä!
Ja joo nuorena luuli, ettei tapahdu mitään 40 kympin jälkeen, mutta kuinka väärässä sitää voi ollakkaan! Ja sitten kun vielä rakkauskin kukoistaa, mikäs tässä.
Tätä mieltä olemme molemmat.
...ja siis ollaan mies 59 ja minä just 62
Minä m 44-53 ja kumppani n oli silloin 33-42. Ne oli aikoja ne, 8-9 krt/vko. Vieläkin peitto heiluu 3-4 krt viikossa, siis jos tekisimme sitä peiton alla.
Kaikkein parhaat ja kuumottamimmat vuodet seksin saralla ovat olleet ikävuosien 14 - 68 välillä.
Mielenkiintoisia tuloksia, yli puolella vasta 40-50 jälkeen parhaat vuodet. Voisi luulla, että aika kultaisi muistoissa nuoruuden kovinta "kiima-aikaa" ja nykyhetken/vanhemman iän kokemukset olisivat jotenkin pliisumpia siihen nähden, mutta itselläkin toisin päin.
-ap
Siis vanhempana ei ole paineita sillai, kuten ulkonäkö , raskaus yms. Miehellekin ne erektiohäiriöt ok , ja hoidettavissa.
Nuorena tyttönä keskittyi siihen, miltä näyttää ja ehkä enemmän miehen, eikun nuoren miehen, miellyttämiseen. Ja se nuorimies keskittyi omaan munaansa...
Nyt on tasan vanhennuttu, ja kaikki tieto on mitä on. Ei tule raskaaksi, ja jos joku tiltti iehellä, no se on vaan elämää, jamieshän voi sitten muutoinkin antaa naiselle huimat " kyydit". Ennen sai mies enempi..tasapuolista siis.
Semmosta se, ja ainakin meillä se kova rakkaus - se on todellinen, samoinkuin se yhä roihuava himo. kyllä sitä vaan on , kymmenien vuosien jälkeen.
40+ ja koko ajan parantunut. En vastaa, kun ei kokemusta kuin vasta tähän asti. Ihanaa olla seksuaalisesti aikuinen❤️
Kyllä se vain on viidenkympin jälkeen minullakin. Koskaan ei osaa tehdä kumppanille kaikkea heti oikein, mutta tärkeämpää on ettei tee mitään pahasti väärin. Siinä kokemus ja itsevarmuus auttaa.
Mulle sattui joskus nelikymppisenä.
Kotona tuli riitaa, ja lähdin mökille mököttämään.
Lämmitin saunan ja saunoi itseni väsyksiin. Onnekseni ei ollut kun muutama lonkku sillä olisin varmaan ollut jo ihan päissäni.
Nyt oli kuitenkin hyvä mieli, kuivattelin itseäni saunan jäljiltä
Ilman vaatteita silmät välillä kiinni hörpi lonkku purkista.
Ja yks kaks edessä seisoi nuori nainen tpaidassa ja harmaissa salihousuissa. Katsoi mua, ei juossut kirkuen pakoon.
Siin vaiheessa kulli oli vielä levossa roikkui alaspäin. Mutta tilanne teki tehtävänsä, hitaasti se alkoi nousemaan nytkähtäen ylös. Tyttö katsoi hymyillen.. Ja sanoi että saako koskea?
Mulle se toki sopi ihan hyvin.
Ei ollut kuulemma ennen nähnyt tai kokeillut. Sanoin että mennään saunamökkiin, mulla oli kamat siellä. Menin makaamaan vuoteelle ja tyttö veteli mun kullia. Sanoin että maista. Ujosti tyttö otti kullin suuhunsa ja huoh kuinka ihanalta tuntui. Saanko minä nuolla sinua, tyttö siirsi pyllyä mua kohti. Sain pyllyn esiin housuista vaalean karvan peittämä pillu tuoksuiihanalle..
Aloin nuolemaan kiemurtelevaa pyllyä..
60% yli nelikymppisenä! Tuskin me ollaan niin dementtejä, että oltais jo unohdettu nuoruuden kiihko. Aika mukava tulos, vaikka ei kovin paljon vastaajia. Ilahduttavasti ei juuri kukaan suremassa taakse jäänyttä nuoruuden villiä aikaa. Olisi luullut tulevan sellaisikin avautumisia.
-ap
Sama juttu. Parisuhde on hyvällä mallilla yli 20 vuoden jälkeen, yhteinen jälkeläinen muuttaa (toivottavasti) pian omiin nurkkiinsa.
Viime vuosina on ostettu vähän leluja ja alettu puhua seksin monipuolisemmasta toteuttamisesta ihan käytännön tasolla.