Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työelämässä pitäisi saaatana olla kaikkien kaveri??

Vierailija
16.02.2021 |

Miksi pitää olla joku The Esiintyjä, vetää joku jonhleeraushetko kellokortila ja rukoilla katsoittteko mitä tein. Miksei voida vaan keskittyä työasioihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla ja silti voi porskuttaa hyvin. Hankit vaan pokerinaaman, ettei jokainen puolituttu näe, miten sua vituttaa.

Vierailija
2/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lähteä mihinkään ekstroverttien pelleilyyn jos ei halua. Minulta kesti melkein 20 vuotta työelämässä tajuta se. En ole töissä hankkimassa kavereita tai pisteitä, teen työni työajalla, ja siinä kaikki. Huomiohakuiset aikavarkaat kannattaa jättää pelaamaan omia pelejään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuu viileä, silti ystävällinen asenne riittää. Sellainen, että naamasta näkee, ettei tarvi lähestyä kun OIKEISSA työasioissa, mitkä liittyy sinun omaan tehtäväkuvaan. En kanssa jaksa näitä aikavarkaita ja tyhjänpuhujia yhtään.

Vierailija
4/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse. Mä teen työni, joidenkin kanssa pärjään hyvin, joitakin siedän.

Vierailija
5/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kaveri mutta asiallisen ystävällinen ja samalla jämäkkä

Vierailija
6/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kaveri olla, mutta hyvät käytöstavat kuuluvat sivistyneeseen työyhteisöön. 

Minua ärsyttää suunnattomasti nuo notkujat, jotka tulee työhuoneeni ovelle (en saa ovea lukkoon) ja jaarittelevat omista asioistaan vaikka kuinka ja kauan. Keskeyttävät noin vaan minun työnteon. Siinä kohtaa kieltämättä meinaa omatkin käytöstavat lipsua ;)  

Vierailija
7/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä monien kanssa, että asiallinen hyvä käytös riittää. Monesti nämä, jotka valittaa, että "miksi pitää olla kaveri" ei kyllä osaa käyttäytyä edes asiallisesti.