Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkökysymys. Miehen feminiinisyys. Jatkanko suhdetta?

Vierailija
16.02.2021 |

Oen 29 vuotias yhden lapsen eronnut äiti ja seurustellut uuden miehen kanssa noin puoli vuotta. Hän on luotettava ja mukavaa seuraa. Tulee hyvin toimeen lapseni kanssa ja on erittäin sitoutunut minuun. En keksi miehen luonteesta mitään valitettavaa. Tässä tulee ongelma. Jo seurustelun alkupuolella tajusin, että en koe niin suurta seksuaalista vetovoimaa välillämme ja olen kokenut tietyt piirteet miehessä feminiineinä. Esimerkiksi hän on ruumiinrakenteeltaan hyvin hento ja hoikka sekä ääni ei ole kovinkaan matala. Välillä minulle tulee kausia, kun koen suutelemisen lähes vastenmielisenä. Seksiin olen muuten tyytyväinen. Tosin minulla on hormonaalinen ehkäisy, joten sekin on laskenut libidoani.

Aiemmat suhteeni ovat olleet ns. itohimosuhteita , joissa mies on ollut hyvin maskuliininen, mutta luonteeltaan itsekkäämpi. Osa suhteista on ollut riippuvuuden omaisia, joissa mies on ollut vaikeasti tavoiteltava ja tämä tuonut lisää jännitystä peliin. En halua enää palata vanhoitihin kaavoihin ja tämän vuoksi halusin antaa tälle kiltille miehelle mahdollisuuden.

Minulla on hyvä olo miehen kanssa, mutta välillä ulkonäkö/olemusasia häiritsee minua. Kuulostan varmasti bimbolta, mutta en voi tilanteelle mitään. Pelkään, että jos annan tämän asian kaataa suhteen, tulen etsimään loppuelämäni "täydellistä" kumppania, jota ei tietenkään koskaan löydy.

Onko joku ollut samassa tilanteessa, miten tilanteen selvitit? Miltä tämä ulkopuolisista kuulostaa? En haluaisi jättää miestä, mutta mitä voisin tehdä tilanteessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannettua vettä kaivossa, ei toimi. Etsi itsellesi kumppani joka oikeasti säväyttää, ei toisen kanssa tarvitse olla siksi että haluaa antaa mahdollisuuden.

Vierailija
2/2 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Unohda seuraavalla kerralla tekstistä sana kilttimies niin on uskottavampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi