Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atkinsin-dieetistä,saanko muka syödä tosiaan näitä ja laihdun?

07.08.2006 |

esim kanamunaa,grillattua filelihaa ja kanafilettä marinadissa,tonnikalaa öljyssä, kinkku?leikkelettä? entä juusto?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki, jossa on selitetty sallitut ruuat mahdollisimman lyhyesti, ateriamatriisi:

http://karppaus.info/ruoto/numerot/05/02/index.php?sivu=ateriamatriisi

Suosittelen myös ainakin yhden kirjan lukemista. Karppaus vaatii aika paljon tietoa tueksi, että osaa tehdä ruokavalion oikeaoppisesti. Lisäksi karppaus-sivuilla on todella hyvä keskustelupalsta, jossa saa ihan mitä tietoa tahansa liittyen karppaukseen.

(Marinadeissa on muuten hyvin usein lisättyä sokeria.)

Vierailija
2/7 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheeseen ennen aloitusta, ja tosiaan lukaista vaikka parikin kirjaa.

Mutta oikein tehtynä, asiaan perehtyneenä, se toimii, ainakin minulla. Ei välttämättä kaikilla, mutta minulla ainakin, ja suosittelen kyllä kokeilemaan.

T:Neiti21 (hyväkarppaus alkoi 28.9.2005, tiukka alakarppilinja 1.5.06 alkaen. tulos: -37kg:a)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...luettiin ensin kirjallisuutta, Atkinsia ja Heikkistä. Nyt sitten ollaan jo pari kk syöty reilusti kasviksia, jätetty sokeri ja hiilarit pois miltei kokonaan. Miehellä tippunut 10 kg, mulla semmoset 6 kg. Nälkä ei oo, eikä tee mieli makeaa.

Vierailija
4/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki olemme yksilöitä, mutta ilmeisesti tämä Atkinsin dietti aika monella kuitenkin toimii. Itse pidin menetelmää hyvänä, mutta kyllä välillä oli väsynyt olo ilman hiilareita.

Vierailija
5/7 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan silti syödä kaikkia noita ja silti laihdun :)

Kyse on ruoka-aineiden oikeasta suhteesta ja määristä. Jos lautasella on 2/3 kasviksia ja se 1/3 jää lihalle (ja perunalle/riisille/makaronille jos ei noudateta karppauslinjaa), vatsa saa tarpeeksi täytettä mutta elimistöön ei kerry ylimääräisiä kaloreita.

Näin olen asian ymmärtänyt ja tämä toimii ainakin minulla :)

Emo

Vierailija
6/7 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady_in_Blue:

kaikki olemme yksilöitä, mutta ilmeisesti tämä Atkinsin dietti aika monella kuitenkin toimii. Itse pidin menetelmää hyvänä, mutta kyllä välillä oli väsynyt olo ilman hiilareita.

***Täh, onko sulla tosiaan väsy olo ILMAN hiilareita? Mun kokemus on kyllä päinvastainen, että ilman turhia hiilareita väsymys on tuntematon käsite, ainakin melkein! Yksilöitähän me kuitenkin kaikki ollaan...

Vierailija
7/7 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihmettelen suunnattomasti, että olit väsynyt. Minä juuri karppaan sen vuoksi ensisijaisesti, että en ole enää väsynyt. Ja hyvin monella muullakin on sama syy. (Ja eihän atkins-ruokavaliollakaan olla täysin ilman hiilareita.)

Mutta kuten olen huomannut, se mikä sopii toiselle, ei toiselle sovikaan. Siksi se oma ruokavalio täytyy vain kokeilemalla hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi