Voinko miehenä mennä naishierojalle?
Olen kolmekymppinen heteromies, enkä ole koskaan käynyt hierojalla. Toimistotyössä niska-hartiaseutu ja alaselkä toisinaan vähän jumiutuu ja haluaisin alkaa käydä hierojalla. Lähialueellamme toimii useampi pätevä hieroja, jotka kaikki ovat naisia.
Mietin, että onko olemassa jokin kirjoittamaton sääntö, että miehet menevät mieshierojalle ja naiset naishierojalle?
Mietin, pitääkö naishieroja minua jotenkin perverssinä, joka hakee naisen käsien kosketusta vartaloonsa, jos tieten tahtoen varaan naishierojalle ajan, vaikka teoriassa voisin varata mieshierojallekin ajan. Vai onko alalla ihan OK että hierotaan sukupuolineutraalisti?
Kommentit (38)
Kyllä, hierojan sukupuolen saa itse valita. Moni mies ei halua, että toinen mies hieroo. Ja moni nainen ei myöskään halua että joku vieras mies hieroo. Itse naisena valitsen aina naisen, koska olen kerran kohdannut ällöttävän mieshierojan (enkä ole ainoa tuttavistani).
Luonnollisesti asiakkaan tulee käyttäytyä hieronnassa korrektisti ja neutraalisti eikä ehdotella tai anneta ymmärtää mitään, vaikka naishieroja olisi viehättävä.
Virossa kylpylässä ei saanut valita vaan sieltä sitten tuli hieromaan sellainen perinteinen vanhempi neuvostotantta, joka murjoi minut melkein puolikuolleeksi. Olen siis mies. Tuossa hieronnassa viimeisenä oli mielessä hierojan sukupuoli lähinnä koetin päätellä ovatko luuni vielä kiinni toisissaan.
Minä olen ronski, lihava ja vahva 55v. hierojanainen. Rusauttelen paikat kuntoon. Ei tarvitse nolostella,yleensä ukot ovat hiljaa, kun käsittelyn jälkeen lähtevät.💪
Vierailija kirjoitti:
Virossa kylpylässä ei saanut valita vaan sieltä sitten tuli hieromaan sellainen perinteinen vanhempi neuvostotantta, joka murjoi minut melkein puolikuolleeksi. Olen siis mies. Tuossa hieronnassa viimeisenä oli mielessä hierojan sukupuoli lähinnä koetin päätellä ovatko luuni vielä kiinni toisissaan.
Ei mene nallekarkit näköjään tasan. Minäkin olen mies ja kävin naishierojalla Virossa ja hän hieroi todella hyvin. Käytti riittävästi voimaa ja hieronta auttoi erittäin kipeään niskaan ja hartiaseutuun. Oli vielä oikein viehättävä kolmekymppinen virolaisnainen ja juteltiin niitä näitä.
Eli vastauksena otsikon kysymykseen, miehenä voi mennä naishierojalle.
miut kerran hyptonisoitiin tai jotenkin käsiteltiin naisen toimesta niin etten tiedä mikä tuli. transsi tms, tai kokovartalorelaaminen. iha normi hieronta kuitenni.
Voiko hierojalta pyytää happy endin.
Olen naisena käynyt sekä mies, että naishierojalla. Kummastakaan ei ole ikäviä kokemuksia.
Menisin fysioterapeutille myös hierontaan - toki sellaiselle, joka ilmoittaa tekevänsä hierontoja ja on saanut siihen erillisen koulutuksen. Pelkkä hierojakoulutus on lyhyt, eikä vakuuta henkilöstä terveydenhuollon työntekijänä, vaikka laillistettu hieroja -nimike on olemassa. On myös hierojia ilman tuota laillistusta. Ymmärrän hyvin, että hierojien perinteikkäässä ammattikunnassa on paljon huippuosaajia, joiden työ on eettisesti täysin moitteetonta. Kun tätä ei tiedä, ennakkoon riittävää luottamusta itselläni ei olisi.
Munan pystytys ei varmaan nolota niin paljon jos hieroja on nainen.
Itsekin suosin miehenä hierovaa fysioterapeuttinaista. Ikääntyneenä pitää edelleen hankkia leipänsä keikkatyöllä ja kroppa ei aina pysy vauhdissa mukana, tietysti toisinaan huonot elintavatkin saattaa vaikuttaa. Taukokausina voi sitten hoidattaa itsensä kuntoon ja siinä etenkin tuttu fysioterapeutti on tärkeä.
Olen muuten kerran elämässäni törmännyt oikeasti sadistiseen fysioterapeuttiin, vieläpä naiseen. Olin nuori ja urheilullinen mutta lapsuuden vamma haittasi työntekoa jossain määrin ja siihen olisi tarvinnut apua. Kyyti, siis verbaalinen, oli niin kylmää ja asiatonta, että heikompi yksilö olisi varmaan joutunut terapiaan. Tämä oli ison valtion laitoksen palkkaama ja luuli pääsevänsä näin turvallisesti toteuttamaan omia intohimojaan. Tosin irtisanottiin aika pian. Kokemus tuokin. Samassa laitoksessa oli myös mieshieroja, josta naiset valittivat epäasiallisesta käytöksestä, rikostuomio tuli hänelle.
Miehenä mitä nyt harvoin menen hierojalle, niin aina valitsen naisen. Mieluummin nainen koskettelee minua kuin mies, siis olettaen, että kumpikin on ihan tavallinen hieroja eikä mikään maailmankuulu mestarihieroja. Saavat naisetkin siinä vähän iloa, kun hierovat huippuun treenattua vartaloani.
Serkkutyttö hieroo kivekset ja varren + välilihan. Joskus takareidet, hyvää työtä tekee.
Minä käyn myös naishierojslla. Mies olen siis itse. Samalla hierojalla olen käynyt jo vuosia. Aluksi valinta kriteeri oli vain hieroja läheltä jolta saa myös ilta aikoja. Hierojani itse kertoi käyvänsä joskus mieshierojalla. Eli ei kai sillä väliä ole kummalle menee.
Naisena kiusallinen vaihe mieshierojalla kun pitää riisua rintaliivit ja saada nopeasti peitettyä itsensä pyyhkeen alle. Yleensä hieroja odottaa ulkopuolella että saa tehtyä tämän. On se kuitenkin oltava hienovaraista.
Viime aikoina olen käynyt vain naishierojilla, vaikka ei ole mitään miehiäkään vastaan. Asiallisia ovat olleet kaikki.
Mieshierojalla käyn. Lopetin naishierojalla käynnin kun sain tahattoman erektion.
Olen käynyt molempien hierottavana. Molemmista on löytynyt hyviä ja huonoja. Nykyään käyn naishierojan luona: hän osaa avata jumit ilman älyttömän kovia otteita. Olen nainen.
Ei sellaista tule. Jos tulee niihin ei kosketa, vaille huomiota ihan kokonaan.