En ole ollut lainkaan kipeänä vuoteen.
Usein olen kyllä pari kolme kertaa talvessa flunssassa.
Kommentit (14)
Mä en ole ollut edes flunssassa vuosiin. So what?
Mulla ei ole ollut flunssaa sen jälkeen, kun sairastin sikainfluenssan 10 vuotta sitten.
Olin vatsataudissa pari viikkoa sitten. Olen pessyt käsiä ahkerasti.
Ihmettelin mistähän se tuli.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se hyvä käsihygienia teettää.
Ja ennen kaikkea varmaan se, etten ole juuri poistunut kotoa muihin sisätiloihin kuin ruokakauppaan.
Sama juttu, en sairasta koskaan.
Syön marjoja joka päivä, johtuisiko siitä.
Työskentelen varhaiskasvatuksessa ja ed kerran olin kipeänä, vatsaoireita, 6kk sitten. Ei ole ollut flunssan flunssaa tms *kopkopkop* ja normisti niitä on kyllä joka syksy/alkutalvi 2-3x.
En ole ollut kipeänä kolmeen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kipeänä kolmeen vuoteen.
Anna kun arvaan. Et ole läski av-mamma joka kärsii "masennuksesta" ja syö kaiket päivät suklaata mielialalääkkeitä.
Mä olin nuorena perussairaudesta huolimatta aika terve , ja tyhmyyttäni tulin pikku flunssassakkn töihin, kipulääkkeen voimalla. Muutaman vuoden olin kokonaan ilamn poissoloja. Sitten sakn potkut
Nykyään olen kyllä, fludssassakin.
Hyvä esimerkki siitä kuinka maskien käyttö, käsihygieniasta huolehtiminen ja turhanpäivänen kulkemisen loppuminen näkyy. Olis syytä ottaa opiksi.
Desinfioidaan käsiä ja käytetään maskeja,pysyy tavallisetkin flunssat poissa. Myöskin itsellä viimeistään tammikuussa antibiootit poskiontelotulehduksen vuoksi,nyt ei ole ollut mitään 1,5 vuoteen. Wuhuu!
Tasan vuos sitten edellisen kerran kipeenä vähän ennen kuin tää hysteria alkoi. Mä olen juossu harva se viikonloppu kapakoissa, käsienpesua olen vähentänyt tahallaan eikä kiinantautia tule? Miten sen sit saa?
Sama. Koko korona-ajan pysynyt terveenä. Kun tekee etätöitä eikä tapaa ketään, onhan sillä vaikutusta.
Sitä se hyvä käsihygienia teettää.