Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toinen lapsi

Vierailija
07.08.2006 |

meillä on pian 2 vuotta täyttävä lapsi ja haluamme kovasti toisen. olemme yrittäneet puolisen vuotta enkä ole vielä raskaana. olemme ihan joka päivä yhdynnässä eikä silti tärppää..tämä on todella tyhmä kysymys mutta tuleeko vauva toden näköisemmin jos on vaikka joka toinen päivä...tämä ei ole vitsi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietit asiaa niin vähän kuin suinkin pystyt etkä ainakaan stressaa siitä yhtään! Nyt tunnut vain miettivän yhdyntätahtia ja ' pakko-saada-vauva' juttuja. Tiedän ettei ole helppoa olla ajattelematta, mutta olen itse käynyt läpi saman! Eikös se seksikin ala jo maistumaan puulta..

Vierailija
2/4 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinen stressi tästä asiasta. Mitä jos ottaisitte sellaisen asenteen,että vauva saa tulla jos on tullakseen ja rakastelette vain silloin kun oikesti tekee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisi harrastaa muutaman päivän välein ja itse asiassa kaikkein paras olisi tietenkin harrastaa seksiä juuri ovulaation aikaan. Meille annettiin ohje, että ennen ovulaatiota optimi olisi vähintään 2 päivää ilman seksi, enintään 5 päivää.

Stressaamisella on toki merkitystä, mutta kyllä sen vaikutusta usein myös liioitellaan. Aika monilla kyse on kuitenkin jostain fysiologisesta syystä, väärin ajoitetuista yhdynnöistä (ovulaatio-onglemia jne.) tms. Itseäni ainakin alkoi suunnattomasti ärsyttämään, kun kaikki sanoivat ongelman olevan vain " omassa päässäni" ja että kaikki johtuu stressaamisesta. Se mantra loppuu vasta, kun on lääkärin paperit jostain muusta!

Mutta siis, takaisin asiaan, ei liian tiheitä yhdyntöjä, vaan paremmin ajoitettuja yhdyntöjä! Ja taukoja välillä ;)

Vierailija
4/4 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressiä koska ensimmäinen sai alkunsa hyvin nopeasti.4:lle tuskin siitä on kyse koska meillä jo yksi lapsi on. kiitos neuvoista. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän