Ystäväni on alkanut ärsyttää
Jota tuin ja kuuntelin paljon, kun hän erosi ja kun hänellä oli ongelmia toisena naisena.
Nyt hän on löytänyt uuden miehen ja yhteydenpito on jotenkin väkinäistä. Minulla menee tällä hetkellä huonosti ja tarvitsisin tukea. Ystäväni vihjailee että minun pitäisi hankkia ulkopuolista apua. Sitä olen hankkimassakin. Mutta ystäväni on täysin unohtanut sen, että kuuntelin häntä eroahdistuksen keskellä tai lukuisia kertoja, kun hän kipuili suhteessa varatun miehen kanssa.
Nyt kun hänellä on mies, hän ei tunnu tarvitsevan minua mihinkään. Ja jotenkin tuntuu ylemmyydentuntoiselta kun on nyt vihdoinkin löytänyt sen ihanan miehen. Ja antaa muutenkin vähän neuvoja ikään kuin ylhäältä päin. On tainnut täysin unohtaa millaista elämää itse eli vielä hetki sitten ja kuka häntä silloin auttoi ja kuunteli.
Kommentit (2)
Jotkut ihmiset on sellaisia, että ne pitää yhteyttä silloin kun tarvitsevat tukea jne. Silloin kun niillä menee hyvin niin niistä ei kuulu mitään. Ap:n kannattaa antaa olla ja jos muita ystäviä niin jutella heidän kanssaan.
Hanki elämä