Kullannuput-sarja, mitä tykkäätte?
En ole ihan varma kenelle se on tehty, nuorille?
Kommentit (37)
Ihan kökkö ja teennäinen dialogissa ja juonenkäänteissä. Grabowsky vois käydä pari tuntia puheterapiassa ja panna alveoraalisesti kurkistavan ässän kuntoon. Ammattinäyttelijä ja tollasta sössötystä???
Ihan hirveä.
Aiheutti niin paljon myötähäpeää, että jäi kesken toisessa jaksossa. Ja propaganda ja piilovittuilu esimerkiksi ekassa jaksossa kaikkea luonnollista elämäntyyliä kohtaan oli kyllä taas niin noloa ja asioiden tahallaan vääristelyä ja mustamaalausta.
Mietin, miksi tehdään tälläisiä sarjoja joiden hahmot herättää niin hirveän myötähäpeän, ettei sitä todellakaan halua katsoa? "Aikuiset" toinen esimerkki. 😃 Lisäksi vaikuttaa että henkilöhahmojen ÄÖ olisi suunnilleen 70, vaikka näennäisesti ovat muka älykkäitä.
Aivan kauheeta pashkaa meidän rahoilla!!
Ainoa valopilkku Jani Toivola. Käsikirjoitus vsivaannuttava toisin kuin Aikuiset-sarjan. Romanttinen komedia?
Perushömppää. Ei mitään uutta vaan kaikki tuhat kertaa nähdyt kliseet
Yritin nyt jo toistamiseen alkaa katsoa, mut ei pysty. Ihan hirveää kuraa ja tota vielä mainostetaan. Kuka oikein YLEllä valitsee ne kässärit, jotka menee tuotantoon? Voiko teennäisempää dialogia enää olla ja keskustelun aiheet niin väkisin väännettyä liibalaabaa ettei toimi edes sarkasmina nykynuorten ja aikuisten elämästä. Näyttelijävalinnat myös Toivosta lukuunottamatta epäonnistuneita, epäaitoja ja järkyttävän amatöörimäisiä suorituksia. Hohhoijaa vaan... Ei kannata kirjoittaa käsikirjoituksia, jos ei ole itse sisällä aiheessa, josta kirjoittaa.
Se äiti on raivostuttavan epävarma. Katsoin pari jaksoa, kun ne televisiossa pyöri, mutta en halua katsoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Yritin nyt jo toistamiseen alkaa katsoa, mut ei pysty. Ihan hirveää kuraa ja tota vielä mainostetaan. Kuka oikein YLEllä valitsee ne kässärit, jotka menee tuotantoon? Voiko teennäisempää dialogia enää olla ja keskustelun aiheet niin väkisin väännettyä liibalaabaa ettei toimi edes sarkasmina nykynuorten ja aikuisten elämästä. Näyttelijävalinnat myös Toivosta lukuunottamatta epäonnistuneita, epäaitoja ja järkyttävän amatöörimäisiä suorituksia. Hohhoijaa vaan... Ei kannata kirjoittaa käsikirjoituksia, jos ei ole itse sisällä aiheessa, josta kirjoittaa.
Ylellä on eri moninainen joukko heitä, jotka tuotannut valitsevat. On erikseen draaman puoli, nuorten puoli, komediapuoli, dokkaripuoli, jne. Kaikkein suurin kiima ylellä on tällä hetkellä saada katsojia ryhmälle nuoret ja nuoret aikuiset .
Yritin katsoa 17-vuotiaan tyttäreni kanssa.
Aivan käsittämättömän epäuskottava, eikä edes hauska vaan vaivaannuttava, ei teinit ole tuollaisia.
Joo, mullekin tuli vain epämiellyttävä olo.
En pysty katsomaan.
Joo visuaalisesti hieno et joitain kohtauksia tekis mieli sinänsä katsoa uudelleen, mut juonikuviot tosi tylsiä, ennalta-arvattavia ja jopa myötähäpeää herättäviä. Siis sinänsä, että tulee kiusallinen olo kun miettii millasta tätä oli näytellä. Ei tosin niin paljon kuin (tuli just tästä mieleen) Yle Areenasta myöskin löytyvässä Mä tuun -sarjassa (Jag kommer), onneks siinä ei ollu tuttuja näyttelijöitä ni jotenki pystyin ulkoistamaan ajatuksen et jotkut on oikeesti joutunu ajattelemaan ja tekemään tämän sarjan että se on olemassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Jani Toivola on hyvä näyttelijä, yllätti positiivisesti.
Mulle tuli sellainen cringe-feelis kun näin hänet ja yritin kyllä ekan jakson loppuun, mutta se oli koko homma jotenkin niin teennäistä. Vähän kuin olisi koulun joulunäytelmää katsonut. Nolotti.
Harmitti kun olisin halunnut katsella niitä kauniita sisustuksia ja vaatteita, mutta ei pystynyt.
Mulle markkinoitiin tätä komediasarjana ja ekan jakson lisäksi kun olen nähnyt 15-minuutin pätkiä myöhemmistä jaksoista niin ei voi kuin ihmetellä. Ei tullut missään vaiheessa semmoista fiilistä että mitään erityisen hauskaa olisi tapahtunut.
Katoin just ekan kerran ensimmäisen ja viimeisen jakson. Kehnoa Helsinki-hauskaa. Tuhanteen kertaan nähtyä keskinkertaista naisten hassua ihmissuhdesekoilua. Ton olis tehnyt paremmin pienemmällä budjetilla, eli kun olis jättänyt epärealistiset asunnot ja miljööt pois. Ei siitä silti laatuviihdettä olisi tullut, mutta siedettävämpää.
Eka jakso oli kiinnostava, toinen vähemmän ja kolmas vielä vähemmän.