Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisolla salaista luottokortti velkaa?

Vierailija
16.02.2021 |

Meillä menee hyvin parisuhteessa, mutta nyt näin puolison tiliotteita, joissa hänen tililtään on lähtenyt e-laskulla suuria summia rahaa aina tiettyinä päivinä. Hän ei ole missään vaiheessa puhunut minulle näistä maksuista vaikka muuten hän on hyvin avoin raha ja muista asioistaan, kuten minäkin. Olen kuin puulla päähän lyöty, yksi suhteemme tärkeimmistä kantavista tekijöistä on ollut aina rehellisyys ja nyt minulle paljastuu jotain tällaista.

Mitä puolisoni on jättänyt kertomatta? Voiko nämä maksut olla jotain salaista luottokortti velkaa kun tiliotteella näkyy saajana pankkiX ja tilinumero? Vai jotain muuta? Summat ovat aina jotain outoja esim. 970,89€ tai 465,44€.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusmaksu?

Vierailija
2/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei teillä ole yhteisiä rahoja ja yhteistä tilejä niin eipä tuo oikeastaan sinulle kuulu yhtään.

Vierailija
4/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipuheluita

Vierailija
5/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia

Vierailija
6/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia

Mistä sitä varmaksi voi tietää. Ei kaikki isä tapaa lapsiaan.

Vierailija
7/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksua ei taida pystyä tekemään ilman saajan nimeä. Että tuota.

Vierailija
8/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only fans maksuja

Vierailija
9/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saajana tiliotteella näkyi pankki, joten voiko se olla jotain velkaa jota minulle ei ole kerrottu? En uskalla kysyä suoraan, pelottaa mitä tässä vielä paljastuu :(

Vierailija
10/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy häneltä? Mä sanoisin, että kuule kerro mihin sä käytät niin isot summat? Onko sulla velkoja?

Vierailija
11/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et uskalla kysyä häneltä, koska vastaus pelottaa ja spekulointi vauvapalstalla on se ratkaisu? Sä et oikeasti halua sitten tietää ja sitten on koko aloitus turha.

Vierailija
12/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saajana tiliotteella näkyi pankki, joten voiko se olla jotain velkaa jota minulle ei ole kerrottu? En uskalla kysyä suoraan, pelottaa mitä tässä vielä paljastuu :(

Itselläsi ei ole luottokorttia, etkä tiedä miten se käyttäytyy? 

Vierailija
13/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaista draamaa. Ai että mua jänskättää kuin täs käy 😂

Vierailija
14/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy häneltä? Mä sanoisin, että kuule kerro mihin sä käytät niin isot summat? Onko sulla velkoja?

Tulee esille, että ap on tutkinut miehen puhelimen? Paperiset tiliotteet, kun ei ole enää tätä päivää. Saako niitä edes enää mistään pankista ainakaan ilmaiseksi?

Vierailija
15/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menikö teillä hyvin parisuhteessa? niinhän itse kerroit. Eikö silloin olisi ihan hyvä kysyä, mitä maksuja häneltä säännöllisesti menee?

Vierailija
16/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy kans tiliotteessa tuollaisia maksuja. Ovat summia, jotka siirrän palkastani erilliselle sijoitustilille, josta ne lähtevät sitten sijoituksiin.

Vierailija
17/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut ikinä luottokortti velkaa joten en ihan oikeasti tiedä miten miten maksut näkyvät tilillä. Tehdäänkö niistä yleensä e-lasku jolla menee joka kuukausi veloitus tililtä? Mutta miksi summat vaihtelevat joka kuukausi?

Haluaisin valmistautua henkisesti siihen mitä on tulossa, joten sen takia kysyin jos joku tietäisi tämän tyyppisistä maksuista. Itselläni ei ole asiasta kokemusta, enkä kehtaa vielä tässä vaiheessa kysyä keneltäkään tutulta.

Vierailija
18/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla luottokorttivelkaa tai muita kulutusluottoja tai sitten sijoituksiin menevää rahaa.

Kenelläkään ulkopuoliselle rahoja ei mene, jos saajan nimenä on pankki.

Vierailija
19/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö niistä yleensä e-lasku jolla menee joka kuukausi veloitus tililtä? Mutta miksi summat vaihtelevat joka kuukausi?

Luottokorteissa summa yleensä vaihtelee kuukausittain. Sen mukaan paljonko on ostanut tai paljonko haluaa lyhentää velkaa.

Vierailija
20/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksua ei taida pystyä tekemään ilman saajan nimeä. Että tuota.

Saajan nimeksi voi laittaa vaikka Aku Ankan. Jos pankki on saajana, voi olla joko oma tili tai jotain muuta pankille maksettavaa. Voi olla myös pankin luottokortti ja summa vaihdella, jos maksaa aina pois koko luoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan