Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihku-persoonallisuutesi?

Vierailija
15.02.2021 |

Mitä suihkussakäyntitapasi kertoo persoonallisuudestasi?

Vastaukset:
Jos käyt suihkussa aamuisin ennen töihin menoa, olet ekstrovertti ja sinulle on tärkeintä, mitä muut ajattelevat sinusta.

Jos käyt suihkussa iltaisin ennen sänkyyn menoa, olet introvertti ja sinulle on tärkeintä oma (ja kumppanisi) hyvinvointi

Jos käyt suihkussa aamuin illoin, olet narsistinen nautiskelija tai neuroottinen.

Jos käyt suihkussa kerran viikossa, olet 90-vuotias tai nuuka erakko.

Suihku-persoonallisuutesi?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa silloin kun siihen on mahdollisuus, silloin kun ehdin. Kaksi kertaa viikossa. En mielellään iltaisin koska en halua mennä märillä hiuksilla sänkyyn. Olen introvertti.

Vierailija
2/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin. Joskus lotraan 10 - 15 min lämpimällä vedellä ja muulloin taas itsekuriharjoituksena niin kylmällä kun hanasta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun jaksan, joka päivä kuitenkin. Joko aamulla tai illalla, useammin illalla koska olen totaalinen aamuntorkku. Jos pesen hiukset, se tapahtuu aina illalla kun ei tarvitse erikseen kuivattaa hiuksia.

Kolmivuoro toki vähän häiritsee kaikkea normaalin elämän rytmiä. Yövuoron jälkeen käyn suihkussa kun herään, eli klo 15:30.

Vierailija
4/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn silloin kun on tarve. Joskus se on joka päivä, joskus kerran viikossa.

Vierailija
5/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa vaihtelevasti eri aikoihin päivästä. Minäkuvani on aika epäselvä ja sekava. Onkohan rutiinien epäsäännöllisyys, kuten suihkussa käyminen, yhteydessä myös muuten epätasaiseen persoonaan? :D

Vierailija
6/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn iltaisin ennen nukkumaanmenoa tai heti kun tulen töistä. Olen introvertti.

Vierailija
7/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaisin. Joskus lotraan 10 - 15 min lämpimällä vedellä ja muulloin taas itsekuriharjoituksena niin kylmällä kun hanasta saa.

Mikä ihmeen itsekuriharjoitus? Oletko masokisti?

Vierailija
8/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti aamulla ennen duunia, mutta monesti myös illalla hiustenpesulla, meikkienpesulla ja lämmittelemässä ihanassa kuumassa suihkussa + saunakin on vain iltaisin päällä.

Vierailija
9/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka päivä 1-3 kertaa

Vierailija
10/17 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/17 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän minä olen kun käyn suihkussa noin joka toinen päivä, illalla paljon ennen nukkumaanmenoa, koska vihaan nukkua märällä tukalla.

Vierailija
12/17 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamuisin koska liikun julkisilla.

käyn töissä koska työ on fyysistä ja likaista ja menen kotiin julkisilla.

käyn ennen nukkumaan menoa koska kuuma suihku rentouttaa ja kesähelteillä se viilentää.

olen siis muita ajatteleva neuroottinen naatiskeleva duunari?

Vierailija
13/17 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen itsekuriharjoitus? Oletko masokisti?

kuntosalitreenien jälkeen kylmä-kuuma suihku palauttaa ja lisää vastustus kykyä. en tiedä mitään tosta masokistisesta itsekuriharjoittelusta.

-eri

Vierailija
14/17 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä aamulla lenkin jälkee ja illalla ennen nukkumaa menoo. :)

Vierailija
15/17 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa joka päivä 1-3 kertaa

Eli aina asiakkaan lähdön jälkeen.

Vierailija
16/17 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa paskaa. Käyn suihkussa iltaisin koska likaannun päivän aikana töissä. Käyn yleensä tosi myöhään juuri ennen maata panoa vain siksi että perheen yms takia ei aiemmin kerkeä. Peseytymiseni ei ole mikään persoonani kuvajainen vaan käytännön pakottamaa.

Vierailija
17/17 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin, mutta ei joka ilta vaan kahden tai kolmen päivän välein, ja yleensä saunan yhteydessä. Joskus saatan käydä suihkussa aamulla tai päivällä, jos tuntuu siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä