Haluaisin niin kovasti lemmikiksi kissan, mutta olen allerginen
Olen niin yksinäinen ja haluaisin karvaisen lemmikin. Olen niin katkera, kun olen allerginen kissoille. Kissa olisi kuitenkin helpompi kuin koira ja koiraa en halua enää kun rakas koirani menehtyi jokin aika sitten, enkä voi enää ikinä rakastaa toista koiraa.
Kommentit (10)
JSSSAP
Jos Sijaltainen nousisi.
Kissa-allergiaan on saatavissa siedätyshoitoa :)
Mä olen kissoille allerginen ja mulla on astma. Neljä vuotta sitten haimme kissanpennun löytöeläinkodista. Ensimmäisenä päivänä tuli hengenahdistusta ja sen jälkeen silloin tällöin oireita esim. kun on siitepölyaika. Omalle kissalle olen siis lähes siedättynyt, mutta muista kissoista tulee oireita.
Vierailija kirjoitti:
Kissa-allergiaan on saatavissa siedätyshoitoa :)
Oikeesti? Missä? Itse olen käynyt siitepölysiedätyksen joskus lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kissoille allerginen ja mulla on astma. Neljä vuotta sitten haimme kissanpennun löytöeläinkodista. Ensimmäisenä päivänä tuli hengenahdistusta ja sen jälkeen silloin tällöin oireita esim. kun on siitepölyaika. Omalle kissalle olen siis lähes siedättynyt, mutta muista kissoista tulee oireita.
Oi, tämä olisi unelma, että sille omalle siedättyisi
Onko kissasi maatiainen vai rotukissa?
Vierailija kirjoitti:
Allergiavapaita kissarotuja löytyy. Katsopa siperiankissa ja neva masquerade. Upeita kissoja ja tosi seurallisia.
Vau! Kauniita kumpikin
Miehen kanssa molemmat allergiatestien mukaan olemme allergisia. Kyllä siitä oli vähän viitteitä, mutta ei mitään kummempia; välillä saa niistää hyvin vähän (en muista tosin aikaa jolloin en niistänyt) ja aivastelen silloin tällöin. Mies taitaa myös joskus vähän niistää, mutta hyvin harvoin. Hyvin pientä ovat oireet, mutta eihän sitä muiden oireista tiedä. Kissoja on ollut yli 15 vuotta, maatiaisia ja Norjalainen metsäkissa.
Voisithan sinä käydä kasvattajalla tutustumassa mahdolliseen tulokkaaseen tai käydä löytöeläintalossa katsomassa miten menee kaiken karvaisten kissojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, tämä olisi unelma, että sille omalle siedättyisi <3
Onko kissasi maatiainen vai rotukissa?
Ihan tavallinen maatiainen.
Allergiavapaita kissarotuja löytyy. Katsopa siperiankissa ja neva masquerade. Upeita kissoja ja tosi seurallisia.