Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisistä on tullut outoja?

Vierailija
15.02.2021 |

En koskaan elämässäni aiemmin ole kokenuf sitä, että tuntematon rupeaisi haukkumaan tai vittuilemaan, mutta nyt vuoden aikana olen useamman kerran joutunut haukkumisen kohteeksi, vaikka mitään syytä tälle ei ole (paitsi näiden hullujen mielestä). Mistä tämmönen käytös johtuu? Korostan, että haukkujat ovat aina olleet miehiä. Asun Helsingissä, jos tällä jotain merkitystä on. Onko joku havainnut samaa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös saanu negatiivista kohtelua enemmän kuin ikinä. Ruvennu inhoamaan ihmisiä oikeastaan. Ihan turha laji. Kaipa sitä koronan takia monella on vaan pinna niin kireellä.

Vierailija
2/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä johtuu, mutta itse olen joutunut jo kahdesti vuoden sisällä häiriintyneiden naisten rähinän kohteeksi. Olen tulkinnut koronastressiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan tulleeni kypsyneeksi koko ihmiskuntaan. 

Vierailija
4/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyisin kaikesta saa ja kuuluu loukkaantua.

Vierailija
5/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ihmisistä on tullut ilkeämpiä, jopa lapsista.

Onko se koronan syytä, vai mitä?

Itselle tuntuu erittäin raskaalta sen takia, että minulla on iso menetys ja siitä suru. Ihmiset hyökkäävät kuin hyeenat kimppuun tai sitten eristävät.

Vierailija
6/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana pari täysin ventovierasta naista tullut raivoamaan maskista. Ilmeisesti jotkut ovat romahduspisteessa.

Vierailija
7/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona pillastutti hullut

Vierailija
8/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa :( mitä ovat sulle sanoneet tai haukkuneet?

Vierailija
9/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko kantiksii?

Vierailija
10/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jopa alkanut pelkäämään. Monet näistä miehistä olleet sen oloisia, että kohta tulee puukosta. Mitä tässä voi enää tehdä? Näissä tapauksissa kyse vain siitä, että olemukseni on jostain syystä ärsyttänyt kyseisiä miehiä. Nykyään ei saa enää edes hengittää ilman, että joku suuttuu.

Ap

Vierailija
11/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko kantiksii?

Olivat. Yksikään tähän mennessä ei ole ollut värillinen.

Ap

Vierailija
12/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ärsyttävää olet tehnyt?

Vierailija
13/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päälle sylkäisi joitain vuosia sitten joku mies Kalliossa. Sittemmin oli juttua sarjaräkijästä, en tiedä oliko se. Mutta joo, täällä Tampereella ei ole kauheasti tuollaista. Kaikki on niin maalaisen näköisiä ettei kellään ole varaa haukkua ketään.

Vierailija
14/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sen itsekin tietää.. olen kirjaimellisesti vain ollut. Hengittänyt, that’s it. ”Helpottavaa” tietää, että muillakin samoja kokemuksia.

Ap

Vierailija
15/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri yksi vihanhallintaongelmainen mieskantis raivosi, kun en siirtynyt tarpeeksi nopeasti syrjään edestään. Kiroilu kuvioissa mukana. Asiansa olisi voinut hoitaa tyylikkäämminkin. Eikä tainnut olla humalassakaan.

Vierailija
16/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi kymmenisen vuotta sellainen episodi, että oltiin koiranpennun kanssa kävelyllä. Koira pysähtyi hetkeksi ja takaa tuli mies ison koiran kanssa. Alkoi huutaa minulle, että "mitä v_ittua sinä siinä keskellä katua seisot" ja muitakin kirosanoja sieltä tuli. No väistin ja totesin, että ei tarvitse kiroilla. Tästähän tämä tyyppi otti vaan lisää kierroksia. Veti minut viereisen talon tiiliseinää vasten ja oli nyrkkiä jo tulossa, kunnes mies tajusi, että ollaan tosiaan keskellä Punavuorta ja ihmisiä ympärillä joka puolella. Valkoinen takki oli hänellä ja musta koira. Sen muistan.

Kerran näin tyypin koirapuistossa naisen ja pienen lapsen kanssa. Teki mieli silloin käydä sille naiselle sanomassa muutama valittu varoituksen sana, mutta pysyin kaukana. Ihan muuten normaalin ja siistin näköinen tyyppi kyseessä.

Että on näitä aikaisemminkin ollut.

Vierailija
17/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on taas alkoholistinaiset alkaneet aina karjua jos menen ohi. Olen ihan tavis ja todella rauhallinen

mies. Noin 15 vuotta täytettyäni näin on tapahtunut. Kukaan ei usko minua.

mies 40v

Vierailija
18/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi kymmenisen vuotta sellainen episodi, että oltiin koiranpennun kanssa kävelyllä. Koira pysähtyi hetkeksi ja takaa tuli mies ison koiran kanssa. Alkoi huutaa minulle, että "mitä v_ittua sinä siinä keskellä katua seisot" ja muitakin kirosanoja sieltä tuli. No väistin ja totesin, että ei tarvitse kiroilla. Tästähän tämä tyyppi otti vaan lisää kierroksia. Veti minut viereisen talon tiiliseinää vasten ja oli nyrkkiä jo tulossa, kunnes mies tajusi, että ollaan tosiaan keskellä Punavuorta ja ihmisiä ympärillä joka puolella. Valkoinen takki oli hänellä ja musta koira. Sen muistan.

Kerran näin tyypin koirapuistossa naisen ja pienen lapsen kanssa. Teki mieli silloin käydä sille naiselle sanomassa muutama valittu varoituksen sana, mutta pysyin kaukana. Ihan muuten normaalin ja siistin näköinen tyyppi kyseessä.

Että on näitä aikaisemminkin ollut.

*)Kymmenisen vuotta sitten siis.

Vierailija
19/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sen itsekin tietää.. olen kirjaimellisesti vain ollut. Hengittänyt, that’s it. ”Helpottavaa” tietää, että muillakin samoja kokemuksia.

Ap

vaikea sanoa näillä tiedoilla. oletin että olisit itse oivaltanut mistä on kyse. onko sinulla kilo lävistyksiä, tatuointeja ja "rajat auki" paita päällä? vai näytätkö feissarilta?

Vierailija
20/35 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen huomannut saman. Porukalla palaa pinna tosi herkästi nykyään. Koin itsekin yhtenä päivänä aivan epätavallisen hermoheikkouskohtauksen kaupassa. Nolottaa vieläkin. Kai se on ne maskit ja hapenpuute, mikä tuota pahentaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan