Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Visa Elektron?!?

Vierailija
15.02.2021 |

Mitä tällä voi tehdä? Löysin sen pölyisestä laatikostani. Minulla on luottokortti jolla hoidan kaikki paitsi pienet ostokset ja pienet menee tietenkin sillä käteisellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä kovin kauan ole kun viimeksi kysyit tätä samaa.

Vierailija
2/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla alkava muistisairaus ja hahmotushäiriö? Ei ole olemassa Visa Elektron-nimistä korttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ne edelliset vastaukset.

Vierailija
4/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla siellä laatikossa, ei se leipää pyydä. Mulla ei muuta korttia olekkaan kun visa elektron ja hyvin olen pärjännyt. Olen aina tietoinen raha asioistani ja luottotiedot jäljellä.

Vierailija
5/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla siellä laatikossa, ei se leipää pyydä. Mulla ei muuta korttia olekkaan kun visa elektron ja hyvin olen pärjännyt. Olen aina tietoinen raha asioistani ja luottotiedot jäljellä.

Miksi et ole hankkinut debittiä? Ei maksa mitään hankkia se ja saat sen jos olet aikuinen.

Vierailija
6/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visainen kymysys.

Vierailija
7/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kahtia ja laita roskiin, jos et muuta keksi. Jatka sillä luottokortillasi. Miljoonalla muullakin ihmisellä on muutes luottokortti, niin että onko toi jotenkin hieno juttu sulle?

Vierailija
8/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannatat Visan monopoliasemaa ja tuet yhdysvaltalaista yritystä ?

Vierailija
9/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää rapata jäisen autonikkunan, jos sinulla on auto. 

Vierailija
10/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkauta se, jos se on maksullinen kortti etkä sitä käytä. Niin minäkin tein. Jätin debit-credit-yhdistelmäkortin, koska se oli halvempi.

Vierailija
11/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä apuväline muurarille pieniin nurkkiin, joihin isolla lastalla on hankala levittää laastia.

Vierailija
12/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole hankkinut debittiä? Ei maksa mitään hankkia se ja saat sen jos olet aikuinen.

Olen ihan aikuinen, 50+. Ja olisin kyllä hankkinut muitakin kortteja ja debittiä ja gredittiä jos olisin halunnut. Mutta kun pärjään hyvin näinkin. Kiva kuunnella töissä kun työkaverit makselee joka kuukausi luottokorttilaskuja ja taas ei jää rahaa mihinkään....niin se kierre on valmis.

Vierailija
13/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että sinulla on vain yksi. Jos olisi iso läjä, niin voisit rakentaa niistä itsellesi haarniskan siltä varalta, että joku yrittää salamurhata sinut. Tuo on hyvinkin mahdollista, sillä onhan sinulla hyvänen aika luottokortti....

Vierailija
14/14 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin muijalla on nahkavisa