Mistä luottotiedoton saa lainaa? Ev
Kommentit (13)
Ei mistään yritykseltä, joku tuttu voi sinulle puolestasi lainaa ottaa jos haluaa.
Miksi pitäisi saada, kun ei ole edellisiäkään pystynyt maksamaan? Toki provohan tämä onkin.
Minulta. Korko ekalta viikolta 10% ja sen jälkeen 25% lisää per viikko. Ota tai jätä
Jos on vakuuksia käytettävissä voit yrittää saada vakuudellista lainaa pankista. Toinen vaihtoehto on Takuusäätiön pienlaina.
Mihin tarvitset lainaa? Joillakin kunnilla on sosiaalinen luotto, jota voivat myöntää tietyin ehdoin käsittääkseni myös luottotiedottomille.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset lainaa? Joillakin kunnilla on sosiaalinen luotto, jota voivat myöntää tietyin ehdoin käsittääkseni myös luottotiedottomille.
Sitä myönnetään niiden ulosottovelkojen poismaksuun. Ei lisälainaksi niiden päälle. Eikä sitä saa kuin pieniin velkoihin.
Sosiaalista luottoa saa jopa 15 000 euroa
On epäreilua, ettei luottotiedoton saa lainaa. Pitäisi olla laki, joka pakottaa pankit lainaan kaikille.
Itseasiassa mä olen täysin velaton. Pienipalkkainen vain. Mulla ei ole enää asuntolainaa, ei opintolainaa ja säästössä rahastoissa hieman. Sain maksuhäiriömerkinnän kun entinen mieheni jätti laskutamme maksamatta ja piilotti niitä. Olen eronnut hänestä ja varaa maksaa esim pieni erä todella olisi, mutta lainaa en vielä saa.
Asiat eivät aina ole niin yksiselitteisiä.
Ap
ei se ole luottoTIEDOTON vaan luottoKELVOTON. ne luottotiedot kyllä tiedetään hyvin....
Vierailija kirjoitti:
On epäreilua, ettei luottotiedoton saa lainaa. Pitäisi olla laki, joka pakottaa pankit lainaan kaikille.
No ei tietenkään pitäisi olla. Tuo tarkoittaisi vain että meidän kunnollisten maksajien lainojen korot nousisivat luottotappioiden kattamiseksi.
Parempi ettei luottokelvottomille syydetä enää yhtään rahaa...
Lainastolta ainakin sai tuttavani.