Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi on laiskureiden ja hunsvottien luvattu maa.

Vierailija
15.02.2021 |

Täällä kunnollinen koulunsa käynyt ja asiansa hoitanut ihminen on kokonaisuudessa häviäjä.

Käyt koulut ja raadat töissä 30 vuotta. Eläkkeelle päästyä olet ehkä maksanut asuntolainan. Työ imee siihen asti kaikki voimat niin, että vaikka muutama tunti päivässä olisi vapaata niin et enää jaksa muuta kuin maata sohvalla.

Samaan aikaan työttömät, juopot, rikolliset ja somepellet kiskoo rahaa kaksin käsin huijaamalla ja tukia imemällä. Mukava on lähibaarissa ryypätä ja rellestää kun työt ei haittaa harrastuksia. Ei huolet paina ei rasitu polla.

Ennen sentään asioidensa hoitamisesta saattoi tuntea jotain ylpeyttä, mutta nykyään jalustalle nostetaan nämä tatuoidut kriminaalit ja pystyperse instabeibit. Tavis on tavis ja orjuus on osana.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta asuntoa, oma moka!

Vierailija
2/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se vuokra-asuminen juuri tuota muuta, jos itse vuokran maksat. Erona on vain se, että vuokran maksat sitten eläkkeelläkin.

Taidat kuulua tuohon jälkimmäiseen ryhmään...

Vierailija
4/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sinä voit alkaa työttömäksi, juopoksi, rikolliseksi tai somepelleksi.

Vierailija
5/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajoittunut käsitys ihmisistä. Voisiko sitä laajentaa, kaukoputkella näet kauemmas. Juu toki muutama hunsvotti mahtuu joukkoon, jolla on tatuointeja.

Vierailija
6/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin ulkomaille varhaisesti eläköidyttyäni alakulon vuoksi. Täällä Pattayalla pärjään hyvin. ELäkeläisenä jotain pikkuhommiakin auringossa jaksaa tehdä. Turistejakaan ei nyt koronan vuoksi ole joten täällä on ostajan markkinat kaikessa.

Vierailija
7/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuti vinkuti.

Vierailija
8/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se vuokra-asuminen juuri tuota muuta, jos itse vuokran maksat. Erona on vain se, että vuokran maksat sitten eläkkeelläkin.

Kannattaa varmaan muuttaa pois isosta kaupungista ja muuttaa asumaan sellaiselle paikkakunnalle, jossa on edullisempi vuokra.

Iloa päivääsi :)

Vierailija
9/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan muuttaa pois isosta kaupungista ja muuttaa asumaan sellaiselle paikkakunnalle, jossa on edullisempi vuokra.

Ja kukahan sanoo, että asun isossa kaupungissa? Tässä kunnassa on 12.000 asukasta. Omakotitalo maksoi 170.000 € palkka on 5,5k. Pointti on siinä että saman saisin suunnilleen kelalta. Talon jossa asua ja ruokaa pöytään.

Mitä hiton lisäarvoa työn tekemisestä elämään tässä kommunismin kehdossa saa?

Vierailija
11/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukahan sanoo, että asun isossa kaupungissa? Tässä kunnassa on 12.000 asukasta. Omakotitalo maksoi 170.000 € palkka on 5,5k. Pointti on siinä että saman saisin suunnilleen kelalta. Talon jossa asua ja ruokaa pöytään.

Mitä hiton lisäarvoa työn tekemisestä elämään tässä kommunismin kehdossa saa?

Ja on kateellinen 500 euron toimeentulotuesta :D

Päivä päivältä nämä trollit paranee!

Vierailija
12/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistopuudeli taas räksyttää, hau, hau.

Vierailija
13/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin ulkomaille varhaisesti eläköidyttyäni alakulon vuoksi. Täällä Pattayalla pärjään hyvin. ELäkeläisenä jotain pikkuhommiakin auringossa jaksaa tehdä. Turistejakaan ei nyt koronan vuoksi ole joten täällä on ostajan markkinat kaikessa.

Minä tulen perästä kuten kohta moni muukin osaava ihminen.

Saavat keilat, läsät, antennit ja helikopterit keskenään jäädä ratkomaan taikaseinän arvoitusta.