Miten pääsit yhtäkkiä kauheasta tilanteesta upeaan tilanteeseen? Onko teitä?
Onko kenellekään käynyt tätä? Että tilanne on pidempään jo ollut ihan kauhea ja sitten yhtäkkiä vihdoin joku nostaa parempaan elämään?
Kommentit (4)
Joo
Ensin oli kauhee krapula ja sit korkattiin korjaussarja niin hetkessä oli huima nousu ihanuuteen 🙂
Ei ole kyllä käynyt minulle. Kaikella on tarkoitus kait jos niin on jollekkin käynyt?
Kyllä mulla on ollut tällaista. Esim kerran jäin pitemmälle työttömysjaksolle, samaan aikaan oli elämässä ihmissuhteeseen liittyvä kriisi ja tuntui että suunta hakusessa. Aika nopeaan ne siitä korjaantuivat sitten mutta osa toki vaati paljon omia ponnisteluja. Sain opiskelupaikan työllistävältä alalta, sen myötä tuli muutto toiselle paikkakunnalle, rahatilanne koheni kun pääsin kalliista kaupungista pois, huonot ihmissuhteet jäivät sinne ja samaan syssyyn entinen työnantajani kysyi minua lyhytaikaiseen pestiin mihin liittyi vajaan puolen vuoden ulkomailla oleskelu. Toki näiden kaikkien eteen olin nähnyt vaivaa eli ollut aiemmin hyvä työntekijä ja tekemällä parhaani kokeisiin valmistautuessani mutta koin myös onnenpotkuna kaiken järjestymisen parhain päin.
Yhtäkkiä ei kyllä mikään tapahtunut vaan pitkällä työllä tuli elämään helpotusta.