Muilla naisilla vaikeus ymmärtää working class tapasia miehiä?
Ei ikinä kerro ajankohtia. Putkimiehet, sähköasentajat ilmestyy oven taakse ilman ilmoitusta. Puhuu ehkä 3 sanaa, räkäilee. Ei kerro tulevaisuuden suunnitelmia. Vaikea kommunikoida. Ei tiedä pitääkö seurata toimintaa vai istua viereisessä huoneessa.
Miten voi olla mahdollista että asunnot on vuokrattava yksityisiltä vuokran-antajilta eli saa valikoida vuokran-antajan mutta ei saada valita putkimiestä? tai huoltoyhtiötä?
Kommentit (26)
Noitahan on juuri kaikkein helpoin ymmärtää.
Asiaan ja AP:lle sen verran, että riippuu huoltoyhtiöstä (jos sellainen siis teillä on?) ja toki ihmisistä sekä erityisesti omasta suhtautumisestasi.
Meillä on suurehko huoltoyhtiö, jossa tietyt kaverit hoitavat tämän taloyhtiön (osoitteemme on korvamerkitty tietyille tekijöille). Ovat tosi mukavia, ystävällisiä ja ainakin pari viime kertaa on ollut vielä tosi komea ilmestys. ;) Kiva heidän kanssaan on jutella. Aikatauluja ei yleensä tarkkaan anneta, mutta esim. 'aamupäivällä' riittää minulle ja yleensä aikoja voi hieman siirrelläkin. Ihan reippaasti vaan soittamaan. Muistathan, puhelimella soitetaan?!?!!??!!
Jos käytät yksityisyrittäjiä tms. voit ihan itse tilatessasi esim. sähkö- tai putkimiehen EHDOTTAA haluamaasi aikataulua, sovittelette siinä sitten mikä on KUMMALLEKIN SOPIVA AIKA! Jos ei sinulle sovi hänen ehdottamansa ajat, soitat sitten toiselle, kolmannelle jne. palveluntarjoajalle. Ei se ole sen vaikeampaa! Toisaalta kannattaisi aina kysyä vinkkejä vaikka naapureilta tai kavereilta (jos sellaisia on), joka on teettänyt jotakin itsenäisesti omaan asuntoonsa. Sama tekijä voi hoitaa kaiken tai ainakin antaa hyviä vinkkejä toisen alan asiallisista toimijoista.
Unkarilaiset työmiehet on rentoja ja kohteliaita.
Kaffepulla kirjoitti:
Mun kohtaamat sähkärit ja putkarit on olleet komeita, supliikkeja ja jopa flirttejä. Ei mitään pahaa sanottavaa!
Olen fantasioinut, miten kuumana milffinä raotan aamutakkia kun putkari on rassaamassa viemäriä.
Oletko sinä tuossa profiilikuvassa?
Saatanpa ollakin. Olen tällainen naisellinen ja huoliteltu isotissinen viiskybänen milffi. Tykkään duunarimiehistä! Työvaatteet saa mut kuumaksi.
🇺🇦🇮🇱
Olet oikeassa, virolaiset työmiehet on todella mukavia! Huumorintajuisia, hyväntuulisia, positiiivisia ja kohteliaita. Puolalaisetkin ahkeria ja hyviä työntekijöitä, selkästi ujompia/pidättyväisempiä kuin virolaiset.