Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla naisilla vaikeus ymmärtää working class tapasia miehiä?

Vierailija
15.02.2021 |

Ei ikinä kerro ajankohtia. Putkimiehet, sähköasentajat ilmestyy oven taakse ilman ilmoitusta. Puhuu ehkä 3 sanaa, räkäilee. Ei kerro tulevaisuuden suunnitelmia. Vaikea kommunikoida. Ei tiedä pitääkö seurata toimintaa vai istua viereisessä huoneessa.

Miten voi olla mahdollista että asunnot on vuokrattava yksityisiltä vuokran-antajilta eli saa valikoida vuokran-antajan mutta ei saada valita putkimiestä? tai huoltoyhtiötä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saat valita vuokranantajan, mutta huoltoyhtiön valitsee sitten taloyhtiö. Toki se siis valitaan ja huonoa yhtiötä ei kannata valita, mutta vuokralaisena et tuohon valintaan osallistu. Vuokralaisena vuokraat kokonaisuuden. Toki jos tarvitset omille jutuille sähkömiestä tms, niin otat just sen minkä haluat. 

Mutta kun ostat omakotitalon, niin ihan tasan saat valita ihan itse. 

Vierailija
2/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki saat valita vuokranantajan, mutta huoltoyhtiön valitsee sitten taloyhtiö. Toki se siis valitaan ja huonoa yhtiötä ei kannata valita, mutta vuokralaisena et tuohon valintaan osallistu. Vuokralaisena vuokraat kokonaisuuden. Toki jos tarvitset omille jutuille sähkömiestä tms, niin otat just sen minkä haluat. 

Toivottavasti pääsen ostamaan omakotitalon ja voin valikoida itse.

Et tiedäkkään kuinka paljon toivon huoltoa jossa on oikeesti asiakaspalvelu. Tekisi niin mieli antaa semmosille rahaa ja riistää normaaleilta räkämiehiltä oikeus työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tiedän mistä puhut. Ihan uskomattomia tapauksia on kyllä tossa porukassa. Ei tervehditä, ei puhuta selkeästi, suhtaudutaan omituisesti asunnon haltijaan, saapastellaan sisään kuin omaan kämppään. Inhaa porukkaa, yök!

4/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohtaamat sähkärit ja putkarit on olleet komeita, supliikkeja ja jopa flirttejä. Ei mitään pahaa sanottavaa!

Olen fantasioinut, miten kuumana milffinä raotan aamutakkia kun putkari on rassaamassa viemäriä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla vaikeuksia ymmärtää ap:n kaltaisia turhaa englantia käyttäviä ja kaikesta valittavia naisia?

Vierailija
6/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla vaikeuksia ymmärtää ap:n kaltaisia turhaa englantia käyttäviä ja kaikesta valittavia naisia?

Alottaja ei ollu kyllä oikeen class act tossa kirjoitusasussaan.

Vierailija
7/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän kyllä your point tässä subjektissa. Mutta koita understand hieman niitä work labour miehiäki. Kuten Lennon hienosti esitti " a working class hero is something to be", täytyy vähän funtseerata näitä ongelmia myös toisen point of view. People are strange when you're a stranger ja life kyllä opettaa.

Vierailija
8/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedäkkään kuinka paljon toivon huoltoa jossa on oikeesti asiakaspalvelu. Tekisi niin mieli antaa semmosille rahaa ja riistää normaaleilta räkämiehiltä oikeus työhön.

Toivotaan, että pääset. Kai sulla rahaa on, kun katsot olevasi working classin yläpuolella? 

Ymmärrän toki, ettei huonosta palvelusta halua maksaa. Mutta jos palvelu tulee samassa paketissa sen luukun kanssa, johon sulla on varaa, niin sä siitä oikeasti kovin paljon maksakaan. 

Eli jatka vaan fantasiointiasi työn riistämisestä miehiltä. 

Vierailija
9/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse sähkömiehenä ilmestyn jonnekin oven taakse minne on pitänyt omalla ajalla omalla autolla ajaa ja saan minimipalkkaa, niin jos heti oven avattua kuulee "Mikä siinä taas kesti" ei paljon huvita alkaa kunnon asiakaspalvelijaa leikkimään, varsinkin kun hän ei minun palkkaani maksa vaan isännöitsijä.

Vierailija
10/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkarina on hauskaa vttuilla köyhille sairaanhoitaja-asiakkaille, jotka maksavat itsensä kipeäksi naurettavan helpoista hommista. On kivaa olla sika.

Vierailija
11/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ymmärrän kyllä your point tässä subjektissa. Mutta koita understand hieman niitä work labour miehiäki. Kuten Lennon hienosti esitti " a working class hero is something to be", täytyy vähän funtseerata näitä ongelmia myös toisen point of view. People are strange when you're a stranger ja life kyllä opettaa.

Sorry my bro, oon itse USA:sta ja en ole siis Lutherilainen. Eli en tunne sympatiaa toisia demographioita kohtaan, tiedän vaan capitalismin ja parhaan palvelun valitsemisen. Olen sitä mieltä että jos huoltomies ei osaa olla ystävällinen, hänellä ei ole oikeutta työhön. Lutherilainen skummi on mitä on pielessä Suomessa. Haluan parhaan. Haluan tehokkaimman. Haluan varmimman. En ole compromissoida. Haluan koko paketin.

Jos ei joku pysty parhaaseen hänet pitää tiputtaa yhteiskunnasta ja häpäistä.

Vierailija
12/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että pääset. Kai sulla rahaa on, kun katsot olevasi working classin yläpuolella? 

Ymmärrän toki, ettei huonosta palvelusta halua maksaa. Mutta jos palvelu tulee samassa paketissa sen luukun kanssa, johon sulla on varaa, niin sä siitä oikeasti kovin paljon maksakaan. 

Eli jatka vaan fantasiointiasi työn riistämisestä miehiltä. 

Jees Jees, sitkun musta tehdään Suomen diktatoori ei juma että tuun nauttii siitä kun kaikki nää miehet on untouchables tasolla pesemässä naisten jalkoja.

Vierailija
13/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse sähkömiehenä ilmestyn jonnekin oven taakse minne on pitänyt omalla ajalla omalla autolla ajaa ja saan minimipalkkaa, niin jos heti oven avattua kuulee "Mikä siinä taas kesti" ei paljon huvita alkaa kunnon asiakaspalvelijaa leikkimään, varsinkin kun hän ei minun palkkaani maksa vaan isännöitsijä.

Ja tämän takia olet terroristi.

Well teknisesti mä olen tässä terroristi kun haluan muuttaa Suomen capitalistisemmaksi mutta ymmärrät mun pointin. Sunkaltainen ihminen on pelottava ja haluan eroon sinusta. Hyi!

Vierailija
14/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jotenkin ylenkatseinen kirjoitus. Olen naisjohtaja isossa firmassa jossa on tuotantoa(ja asiantuntijapuoli), ja vaikka olen akateeminen itse niin arvostan ja pidän valtavasti työmiehistä! He tekevät töitä todella sitoutuneesti, kunhan heitä kohtelee arvostaen ja kunnioittavasti. Ymmärtävät paljon asioista, tajuavat taloudesta, ja hyvässä hengessä olen pitänyt heidän kanssaan yt-neukkojs ja paikallista sopimista.

Monet on todella älykkäitä ja pääsisi pitkälle. Pari todella lahjakasta lähti minun kannustamana opiskelemaan ja saivat tutkinnon, ja etenivät asiantuntijapuolelle esimieheksi.

Ehkä en ymmärtäisi heitä näin hyvin kuin mitä nyt teen, jos en olisi heidän kanssaan missään tekemisissä. Nyt olen, ja siksipä välillämme onkin syvä ymmärrys ja kunnioitus - myös minusta pidetään paljon ja saan hyvää palautetta (vaikka olenkin nainen).

.

.

Vierailija
15/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa jotenkin ylenkatseinen kirjoitus. Olen naisjohtaja isossa firmassa jossa on tuotantoa(ja asiantuntijapuoli), ja vaikka olen akateeminen itse niin arvostan ja pidän valtavasti työmiehistä! He tekevät töitä todella sitoutuneesti, kunhan heitä kohtelee arvostaen ja kunnioittavasti. Ymmärtävät paljon asioista, tajuavat taloudesta, ja hyvässä hengessä olen pitänyt heidän kanssaan yt-neukkojs ja paikallista sopimista.

Monet on todella älykkäitä ja pääsisi pitkälle. Pari todella lahjakasta lähti minun kannustamana opiskelemaan ja saivat tutkinnon, ja etenivät asiantuntijapuolelle esimieheksi.

Ehkä en ymmärtäisi heitä näin hyvin kuin mitä nyt teen, jos en olisi heidän kanssaan missään tekemisissä. Nyt olen, ja siksipä välillämme onkin syvä ymmärrys ja kunnioitus - myös minusta pidetään paljon ja saan hyvää palautetta (vaikka olenkin nainen).

.

.

Tekisin mitä vaan saadakseni sun sosiaaliset taidot ja mahdollisuuden ymmärtää näitä erskoja.

Mutta minä kun olen tämmöinen anti-sosiaalinen koti-hiiri niin mitä minä voin tehdä? Mistä minä voisin aloittaa saadakseni itseni edes jollain tavalla samalle yhteisymmärrykselle näiden kanssa?

Vierailija
16/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Tekisin mitä vaan saadakseni sun sosiaaliset taidot ja mahdollisuuden ymmärtää näitä erskoja.

Mutta minä kun olen tämmöinen anti-sosiaalinen koti-hiiri niin mitä minä voin tehdä? Mistä minä voisin aloittaa saadakseni itseni edes jollain tavalla samalle yhteisymmärrykselle näiden kanssa?

Ensin pitää muokata omaa käytöstään ja heittää työmiehille työmiehen läpppää ;)

Ajan kanssa sitten teemat syventyy ja saatat yllättyä miten älykkäitä ja syvällisiä ovat. Ja siis totuuden nimissä pakko tunnustaa että itsekin yllätyin siitä miten älykkäitä ja fiksuja ovat - kai mullakin oli aikanaan typerä ennakkoasenne että duunarit ei ole niin älykkäitä.

Vierailija
17/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

My tip on että shut the f**k up ja anna asioiden take their course. Mitä et ymmärrä, ei sun tarvitsekaan ymmärtää. Talk is cheap kuten tiedät. DIY taas on hyvinkin kallista, joten let's vaan gape in awe näitä working mänejä.

Vierailija
18/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

My tip on että shut the f**k up ja anna asioiden take their course. Mitä et ymmärrä, ei sun tarvitsekaan ymmärtää. Talk is cheap kuten tiedät. DIY taas on hyvinkin kallista, joten let's vaan gape in awe näitä working mänejä.

Tässä elävä todiste siitä miten suomalaista älykkyysosamäärä on romahtanut.

Vierailija
19/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonian working class tapaset miehet on ehkä my favourites. Polish on myös hauskoja, niitä on oikeasti vähän vaikea ymmärtää. Mutta Estonians sound nice ja Poles look amazing.

Vierailija
20/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä elävä todiste siitä miten suomalaista älykkyysosamäärä on romahtanut.

Mä aim to please. Jos sun mielestä on tyhmää mixata kieliä, jag bara undrar på onko sulla jotain myös working class kielenkäyttöä vastaan. Haluisit varmaan humblata työläisiä sanomalla että Kom inte tillbaka förrän du talar som bättre folk!"