Nyt se Haavisto on siellä Lavrovin vieraana - suora lähetys Yle Areenassa
Haavisto jaarittelee niitä näitä. Lavrov möllöttää vastapäätä.
Kommentit (172)
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Haavistoa kilvan kehutaan, jopa Niinistö. On se maailma mallillaan, saa suomalaisena hävetä silmät päästään. Mitä ne ulkomailla nyt Suomesta ajattelevat?
Presidentti Niinistö kehui Lavrovin tavannutta Haavistoa: ”Hyvä suoritus!”
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007804510.html?cs
No niin, Pekka, tuloksia odotellaan jo! Hopi hopi! Navalnyi viruu vieläkin pakkotyöleirillä. Eikös se ollut puhe, että äijä vapautetaan sillä sekunnilla, kun käyt Lavroville jyrähtämässä? Jäikö artikulointi jotenkin epäselväksi, vai mistä kiikastaa?
Ei kukaan Venäjälle mitään voi. Ollaan vaan hiljaa. Turhaa Suomi menee Venäjää opettamaan. Suuri maa, suuret toleranssit. EIkö meillä tosiaan ole omassa maassa mitään korjattavaa. Hoidetaan vaan oman maan asiat kuntoon. Töitä kaikille, vanhuksille paremmat oltavat, edullisempia asuntoja jne.
Venäjän ulkoministeri kehuu Venäjän ja Suomen välejä hyviksi ja ettei Venäjän ja EU:n välisistä ongelmista seuraa Suomelle mitään.
Mitä tekee Suomen ulkoministeri?
Rientää alleviivaamaan miten Suomi on osa EU:ta, käytännössä siis kerjää että EU:n ja Venäjän välisistä ongelmista koituisi ongelmia myös Suomelle.
Mitä vittua?
Mitä helv..Suomen presidentti kehuu Haavistoa, Venäjän lehdistö on aivan innoissaan Haavistosta ja kiitosta satelee EU:sta hyvistä neuvottelutaidoista.
Pakko on tämän pakan romahtaa, ei tämä nyt näin voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän ulkoministeri kehuu Venäjän ja Suomen välejä hyviksi ja ettei Venäjän ja EU:n välisistä ongelmista seuraa Suomelle mitään.
Rientää alleviivaamaan miten Suomi on osa EU:ta, käytännössä siis kerjää että EU:n ja Venäjän välisistä ongelmista koituisi ongelmia myös Suomelle.
Mitä vittua?
Minuakin kuvotti tuo EU-jankkaus ja uho. Haaisti on harvinaisen tyhmä ihminen, miksihän tuota on pidetty aina niin fiksuna.. Ehkä on muinoin ollut, vaan ei ole enää.
Haavisto on vallanhimoinen ja ylimielinen setämies, kaikenlisäksi homo, joten päässä lienee muitakin valuvikoja kuin oudot seksimieltymykset.
Noin putkinäköinen ja itserakas ihminen on Suomelle vaaraksi.
Siis Lavrov ei taaskaan onnistunut. Ei niinku yhtään.
Voi että.
Täällä vilisee niitä Vennään trolleja.
Muistakaahan NY alapeukuttaa 😂
Onks näistä kommenteista YKSKÄÄN suomalaisten kommenteja 🤭
Vierailija kirjoitti:
Voi että.
Muistakaahan NY alapeukuttaa 😂
Äitis oli vennään trolli.
Kuvitteletko sinä piruparka oikeasti että kaikki suomalaiset rakastaa pekkaa kuten itse rakastat.
Kyllä ne alholitlrttöilyt oli monelle viimeinen pisara. Itse inhosin tuota jo aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Onks näistä kommenteista YKSKÄÄN suomalaisten kommenteja 🤭
Ei ku kaikki on kongosta ja tsetseniasta, pekassa on niissä valtiomiesainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että.
Muistakaahan NY alapeukuttaa 😂Äitis oli vennään trolli.
Kuvitteletko sinä piruparka oikeasti että kaikki suomalaiset rakastaa pekkaa kuten itse rakastat.
Kyllä ne alholitlrttöilyt oli monelle viimeinen pisara. Itse inhosin tuota jo aiemminkin.
Pystytkö uskomaan että inhoamasi ihminen voi tehdä jossakin asiassa joskus hyvää työtä?
Suomi on EU:n ainainen nettomaksaja, eikä ainoastaan noin vaan ensimmäisenä takaamassa alhaisen verotusasteen maiden jättivelkoja. Suomi oli ainut maa mikä maksoi karmeat sotakorvaukset viimeistä latia myöten. Jäikö siitä joku ihmeellinen syntrooma, että aina pitää olla maksumiehenä.
venäjästä neukkulaksi kirjoitti:
ensin nälän hätä venäjälle sitten neval syyttää muita eikun valtaus sota päälle. jopa eu tukee hänen pyrkimyksiään suomen pekka tukee suomen valtausta peppu tarjolla
Perussuomalaiset vievät suomea rähmälleen venäjän suuntaan sivari Halla-ahon johdolla.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/af390958-aaa2-46af-9084-8c85dc6c6…
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/aripesonen1/276200-jussi-halla-aho-mik…
Sebastian Tynkkynen ajaa näköjään avoimesti suomen EU-eroa.
https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/a/99716809-00bc-4282-8d7c…
Haaviston pisteet ovat viime aikoina tippuneet melko alas. Itse en ole häntä enkä vihreitä koskaan äänestänyt, vaikka Haaviston rauhantyötä arvostankin. En edelleenkään ole valmis äänestämään häntä enkä vihreitä / vasemmistoa, mutta tämänpäiväinen tiedotustilaisuus nosti kyllä hänen osakkeitaan omissa silmissäni paljon. Ei ympäripyöreiden puhumista, vaan suoraan ja silti asiallisesti esille ne asiat, jotka EU:n ja Venäjän suhteissa hiertävät.
Vierailija kirjoitti:
Jos Pekka onnistuu, nostan hänelle hattua. En tosiaankaan ole mikään punavihreä, mutta ihmisoikeudet ovat minulle erittäin tärkeitä.
Terr_oristien ihmisoikeudet ilmeisesti? Pekalle hirveän tärkeä saada sotavankileiriläiset Suomeen. Siinä ei mm. jesinaisten kokemat hirveät kärsimykset kiinnostaneet. Aloittivat sodan ja hävisivät sen. Olisivat saaneet jäädä sinne kärsimään ansaittua rangaistustaan.
Analyysi: haaviston toikkarointi PR-katastrofi suomelle ja EU:lle
Kuka muu vaan, muttei EI O. REHNIÄ PRESIDENTIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua?
Venäjä yrittää aina hajota ja hallitse politiikkaa pelkäämiinsä isoihin toimijoihin kuten EU. Haavisto näkee tietysti tämän läpi eikä astu miinaan.
No ehkä meillä seuraava ulkoministeri onkin sitten aito putinisti ja anelee Sergei-setää pelastamaan Suomen EU:n käyriltä kurkuilta ja Sergei saattaa vastata huutoon. Tätä pelkään oikeasti.
Minä fanita Tynkkystä pressa ehdokkaaksi siinä olisi viisas mies