Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi leikkii kaverinsa kanssa roolileikkejä.. eivätkä leluilla.. mielestäni outoa

Vierailija
15.02.2021 |

Siis, että ovat itse näitä hahmoja ja nämä touhuaa sitten ulkona ja sisällä mitä milloinkin. Tätä saattaa jatkua monta tuntia putkeen.
Olen huolissani

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä leikiltä kuulostaa. Se oli ainut leikki muoto mistä itse lapsena tykkäsin. Leikissä oli usein jotain jännitystä, pakenimme pahan äitipuolen luota, tai jotain. Barbien kanssa en ikinä keksinyt mitään leikkimistä.

Meillä oli kaverin kanssa barbileikeissäkin aikamoista ihmissuhdedraamaa, pettämisepäilyjä, himokkaita naapureita, alastomuutta, kunnollisia maalaisserkkuja ja snobeja kaupunkilaisia...

Vierailija
22/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo. Miksi vastaatte?

Siksi, että tämä on synnyttänyt myös kivaa keskustelua ja muistelua omista lapsuuden leikeistä.

Meidän leikeissä oli myös usein samat henkilöt, joiden touhuja jatkettiin. Ja jostain telkkarista tai kirjoista tai mistä lie oli kopioitu se tyyli, että tarina etenee jaksoissa, leikin voi laittaa "stopille".

Omalla lapsella on samaan tapaan, lisäksi joskus leikkii "alkulaulun" leikkiin, jossa päähenkilöt esitellään.

Meillä oli kans! Ne saattoi kestää viikkoja ne leikit. Tauon pitäminen kuului asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mukulasta tulee larppaaja tai vähintään cosplayharrastaja.

Vierailija
24/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole ihan normaalia? Niin mä ja kaverit ainakin leikittiin.

Jep. Me leikittiin kavereiden, serkkujen, sisarusten, jne. kanssa milloin mitäkin. Pokemoneja, w.i.t.c.h-sarjisten hahmoja, eläimiä, Spice Girlsejä... ala-asteella välitunneilla oli joskus tapana leikkiä jonkinlaista kyläyhteisöä, johon kuului perheitä, kyläkauppias, leipuri ja muuta sellaista.

Vierailija
25/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia ja osoittaa myös jopa älykkyyttä että kykenee keksimään itse leikkejä ja heittäytymään ilman lelujen avustusta (vaikka eivät lelutkaan ole huono asia).

On vain positiivinen asia

Vierailija
26/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että ap syntyi aikuiseksi. Miten voi olla noin pihalla leikkimisestä?

Sit haluaisin vielä ihmetellä sitä, millainen ihminen kirjoittelee lapsestaan tällaisia ihmettelyaloituksia nettiin. Toivon, ettet täysin tuhoa lapsesi mahdollisuutta kehittyä normaaliksi.

Vierailija
27/27 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vakavalta.