Piikkisuorista hiuksista kiharat? Hämmennyin.
Teiin hunajavaalennuksen. Eli pyyhekuiviin hiuksiin hunajaa, roskapussi päähän ja tunti siivousta. Roskapussi tietty puhdas, käyttämätön. Hiusten pesun jälkeen hiukset ihan kiharalla. Outoa.
Kommentit (11)
Ei kai taas mitään curly girl juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo siivous pakollinen osa rituaalia?
Onko pakko odottaa ensi viikkoon, kun ehdin jo siivota. Tai voiko puhtaan kodin uudelleen siivoaminen toimia?
Joo on, siitä tulee lämpöä mitä tarvitaan vaalennukseen. Tosin mitään huomattavaa vaalennusta en todennut. Kämppåkin meni sekaisemmin kun innostuin järjestelemään kaappeja. Mut kiharaa tuli.
Huomenna varmaan kaupoissa hunajahyllyt tyhjinä ja iltapaska tekee juttua asiasta.
Juu en siis yritä kiharoita. Pidän suorasta tukasta. Mut tulis varmaan edullisemmaksi näille curly tyypeille.
Joo, hamstratkaa hunajaa ja wc paprua...
Toimiikohan häpykarvoihin? Nyt kun puskat on taas muottii, niin pakko tehdä jotain kun ne on ällön suorat ja roikuu inhasti.
Vierailija kirjoitti:
Toimiikohan häpykarvoihin? Nyt kun puskat on taas muottii, niin pakko tehdä jotain kun ne on ällön suorat ja roikuu inhasti.
Sama! Aivan piikkisuorat ja tummat roikkuvat. Märkänä just pestyinä näyttää ihanan tuuheilta, kihartuneilta ja pehmeiltä. Miksi suoristuvat????
Jos sulla on yhttän saman tyyppinen tukka kuin mulla (piikkisuora eikä meinaa taipua mihinkään, mutta kun kihartaa, niin se kihara sitten on ja pysyy). Jos mä tekisin tuon saman homman, eli laittaisin hiuksiin tahmeaa hunajaa ja keräisin hiukset päälaelle (oletettavasti teit juuri näin) ja pussi siihen pääälle, niin kuivuessaan ne hiukset varmuudella jämähtäisivät sitten kiharalle. Tätä kiharaa kestäisi sitten niin kauan, kunnes pesisin hiukset. Eli tuossa ei olisi kyse ainakaan mulla mistään muusta kuin siitä, mihin asentoon hunajan tahmeuden lisävaikutuksesta ne hiukset kuivuvat.
Mun piikkisurat hiukset muuttuivat ihan pysyvästi kiharaksi kun sain lapsia. Jokaisesta raskaudesta menivät enemmän kiharalle
Nuorinkin lapsista on jo teini ja tukka on vieläkin kihara 😆
Onko tuo siivous pakollinen osa rituaalia?