Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisen tyydyttäminen, ja halu

Vierailija
14.02.2021 |

Ymmärtävätköhän miehet, miten upealta se tuntuu, kun mies sormeilee pillua ja klitorista aivan orgasmiin asti,tai nuolee. Miksi tämä ihana tuntemus pitää mukamas "esileikkinä" lopettaa, ja siirtyä siihen oikeaan "eli miehen tyydytykseen" kesken kaiken. Jaa - a , mikä onkaan sitä oikeaa ...kun harva nainen kuitenkaan siitä yhdynnästä saa pahaimman tyydytyksen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vain naiset ymmärtävät.

Vierailija
2/24 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saa mies ekstaasiin oikealla sormetuksella ja vaikka nuolemalla! Kyllä lyö pillu miljoonaa sykettä sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehiä ei kiinnosta, ja naiset eivät uskalla sanooa kun aina kun sanovat jotain tulee lunta tupaan...siis naiset kovasti herkkä,

Mutta sama se totuus on tuo, Mihete haluavat kalun sisään heti koska heidän tyydytys siitå. Ja naiset nauttivat ihan helvetisti sormetuksesta. Eli: yhdynnnällä mennään siis.

Niin kauan kuin nainen jaksaa, jasitten tulee se stop, ja kas, miehet ihmettelee miksei nainen halua?  Heurekaa!

Vierailija
4/24 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, miehiä ei kiinnosta, ja naiset eivät uskalla sanooa kun aina kun sanovat jotain tulee lunta tupaan...siis naiset kovasti herkkä,

Mutta sama se totuus on tuo, Mihete haluavat kalun sisään heti koska heidän tyydytys siitå. Ja naiset nauttivat ihan helvetisti sormetuksesta. Eli: yhdynnnällä mennään siis.

Niin kauan kuin nainen jaksaa, jasitten tulee se stop, ja kas, miehet ihmettelee miksei nainen halua?  Heurekaa!

Ajattelu, kuten tekstikin, hieman sekavaa.

Vierailija
5/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoitelen puolisolle orgasmin aina ennen yhdyntää, mutta puoliso on se, joka sitten haluaa aina minut sisälleen. Minulle kelpaisi joskus jokin muukin tapa laueta, esim. suuhun tai tissien väliin tai vaikka ihan käsihoidossa, mutta puolisolla homma jää vajaaksi ilman panoa. Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
6/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluan minäkin miehen sisääni aina, jotenkin. Mutta silti rakastan sitä valtavaa orgasmia joka tulee vaikkapa pelkällä sormetuksell ati nuolemalla.

Isoimman oorgasmin kuitenkin saan aina niin, että ensin sormettaa, sitten kalu sisälle ja sormetus jatkuu valtaisaan orgasmiin, useins quirttaan silloin.

Miksi eivät miehet tajua tätä antaa naisilleen!!

Erittäin halventavaa puhua juurikin "esileikistä" ikäänkuin se miehen tapa saad olis joku "päätapa". Inhoam em sanaa ihan pohjattomasti.

Onneksi oma mies tajuaa 100 % mistä tykkään, ja saan sitä myös jokaikinen päivä!

7/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluan minäkin miehen sisääni aina, jotenkin. Mutta silti rakastan sitä valtavaa orgasmia joka tulee vaikkapa pelkällä sormetuksell ati nuolemalla.

Isoimman oorgasmin kuitenkin saan aina niin, että ensin sormettaa, sitten kalu sisälle ja sormetus jatkuu valtaisaan orgasmiin, useins quirttaan silloin.

Miksi eivät miehet tajua tätä antaa naisilleen!!

Erittäin halventavaa puhua juurikin "esileikistä" ikäänkuin se miehen tapa saad olis joku "päätapa". Inhoam em sanaa ihan pohjattomasti.

Onneksi oma mies tajuaa 100 % mistä tykkään, ja saan sitä myös jokaikinen päivä!

Kumpa miehet lukisivat tämän, ja painasivat myös sinne takaraivoonsa! Totta joka sana!

Vierailija
8/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelu, kuten tekstikin, hieman sekavaa.

Mitäkohtaa et ymmärtänyt?

Vierailija
9/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko aikuisikäni ollut tapana nuolla tai vibrata kumppanilleni orgasmi, ennen kuin työnnyn sisälle. Ei tarvita liukkaria, ja vastalauenneen naisen naiminen on todella kuumaa puuhaa kummallekin.

Vierailija
10/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Minulla on koko aikuisikäni ollut tapana nuolla tai vibrata kumppanilleni orgasmi, ennen kuin työnnyn sisälle. Ei tarvita liukkaria, ja vastalauenneen naisen naiminen on todella kuumaa puuhaa kummallekin.

Kyllä, ja saaneena on ihanampi keskittyä myös antamaan vaan nautintoa sille miehelle, ja itse nauttia sen miehen nautinnosta, puolestaan, ja myös läheisyydestä. Ei tarvitse enää yrittää mitään. Ja voihan siinä kenties saa vielä itsekin. ihan win win.

Vierailija
11/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen bi ja tällä hetkellä suhteessa toisen naisen kanssa. Nyt tuntuu ihan hölmöltä ajatukselta, että miehen kanssa seksin aikana sain vain kerran tai kaksi eikä just joka kerralla mies nuollut tai sormettanut loppuun asti. Toisen naisen kanssa taas orgasmeja tulee seksin aikana vähintään 3, usein paljon enemmänkin.

Vierailija
12/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Meillä myös näin. Ikinä en ole kärsinyt haluttomuudesta, miksiköhän?

Vierailija
13/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä! Mies antaa aina suuhoitoa ja sormetusta, ja saan aina. Joten en kieltäydy ikinä, mies saa seksiä kun vain tahtoo. Samoin saan minäkin ei tarvii ruinata.

Vierailija
14/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tunne naisen nautinnosta on jotain todella kiihottavaa. Eleet, voihkinta ja orgasmin tullessa pillun sykkiminen... Tässä kohtaa on kullini todella kovana (pelkkä mielikuva riitti herättämään sen myös nyt). Joten jos nainen sitä toivoo, sormetan ja nuolen mielelläni. Samaa antautumista toivon myös naiselta.

Onhan siinä naisen alapäässä jotain todella kiehtovaa. Koskettaa sitä sitten sormella, kielellä tai kullilla, kaikki toimii...

Mies 40

Vierailija
15/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä! Mies antaa aina suuhoitoa ja sormetusta, ja saan aina. Joten en kieltäydy ikinä, mies saa seksiä kun vain tahtoo. Samoin saan minäkin ei tarvii ruinata.

Älykkäät miehet jotka on hyviä sängyssä tekee näin. Tajuaa että naisen nautinnolla on väliä. Sitäpaitsi orgasmin jälkeen nainen on valmis tekemään vaikka mitä takaisin.

Vierailija
16/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. älykkäät miehet tekevät noin. Miten se voikin olla niin vaikeaa ymmärtää niille muille mieheille.

Vierailija
17/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako mies arvostaa sykkivää pillua?

Vierailija
18/24 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako mies arvostaa sykkivää pillua?

Ainakin tämä mies osaa jo kuvailemistani syistä. Kun annan naiselle ja nautin siitä, myös saaminen tuntuu paremmalta. Kyse on yhteispelistä. Lisäksi tyytyväisen naisen kanssa on ihan muuten vaan hyvä olla.

Vierailija
19/24 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on perusasia. Läpeensä tyytyväinen rouva pitää miehestään hyvää huolta.

Vierailija
20/24 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihtelee... Välillä on kaikkea, eli käsiseksiä, suuseksiä ja yhdyntää. Välillä vaan jotain noista. Kumpikin saa tyydytyksen ja orgasmin (minä naisena tietenkin yleensä useamman) joka tavalla. Ja meillä on todella tärkeää, että kumppani nauttii. Sitä enemmän kiihottaa itseä, mitä emmän näkee toisen nauttivan.