Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä käy joka päivä suihkussa

Vierailija
14.02.2021 |

Mulla menee hermo tyttöystävään kun se käy joka päivä suihkussa. Ja viettää siellä ainakin 10min. Joutuu jatkuvasti huutamaan että pois suihkusta. Ja ei vaan tajua kuinka tuhottoman kallista vedellä lutraaminen on. Minä käyn kerran viikossa saunan jälkeen suihkussa ja thats it. Kyllä taas vtutti suunnattomasti kun maksoin vesilaskua. Mikä pakko siellä suihkussa joka päivä käydä!?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen kuulonen eukko. Tosin mulla on vesilasku 25€/kk, kävin sit suihkussa tunnin päivässä tai en ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O ou, kävin tänään suihkussa ja sitten vielä saunassa!

Vierailija
4/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn miehenä joka aamu suihkussa käyttäen hair+body shampoota. Aamusuihku erottaa yön päivästä ja sen ansiosta on puhdas suurimman osan päivästä etenkin kun on tekemissä muitten ihmisten kanssa. Ennen suihkua ajan vielä parransängen pois.

5/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että menee himaansa pesulle, jos ette siis asu yhdessä. Muussa tapauksessa pyydä maksamaan puolet vesilaskusta. Ja sinulle sanoisin, että itse peseydyt kyllä ällöttävän harvoin. Muijas taas turhankin usein ja kauan kerrallaan.

Vierailija
6/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saattaa kyllä haistakkin aika tujulle, erityisesti jos urheilee. Jos ei urheile, niin kertoo sekin sitten jotain.

Vierailija
7/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se puhdas nasutar!

Vierailija
8/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaa olis sun kaltaisen saiturihaisulin kanssa.

Vierailija
9/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa sika! Jätä se! Molempien elämänlaatu paranee huimasti.

Vierailija
10/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saituri vaan tarkka rahoistani.

Ap

Vierailija
11/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on. Ollaan niin luonnonsuojelijaa, kunhan ei koske omia nautintoja.

Vierailija
12/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Trollo looo!

Vierailija
13/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kehottaisin tyttöystävääsi olemaan tarkempi poikakavereistaan.

Vierailija
14/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin paljoa maksa kuitenkaan. Eikö se raha oo kuitenkin siksi olemassa että sillä saa kivoja asioita kuten puhtautta. Epäilen sua provoksi kun kerroit saunovasi. Siihen menee rahaa kans ja sun kaltaset vesipihtarit käy oikeesti töissä suihkussa ja pakallakin niin ei paperikaan kulu. Jää rahaa siihen uudenkarheaan bemariin kun senhän muutkin näkevät. Likainen ihminen ei kuitenkaan tee vaikutusta millään tavalla.

Vierailija
15/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy itsekin, ei puhdas nainen kauan pahanhajuista miestä halua.

Vierailija
16/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin paljoa maksa kuitenkaan. Eikö se raha oo kuitenkin siksi olemassa että sillä saa kivoja asioita kuten puhtautta. Epäilen sua provoksi kun kerroit saunovasi. Siihen menee rahaa kans ja sun kaltaset vesipihtarit käy oikeesti töissä suihkussa ja pakallakin niin ei paperikaan kulu. Jää rahaa siihen uudenkarheaan bemariin kun senhän muutkin näkevät. Likainen ihminen ei kuitenkaan tee vaikutusta millään tavalla.

20min suihkussa maksaa 1.7 euroa. Voitte googlettaa jos ette usko. Eli 10min suihkussa tekee lähemmäs euroa. Melkein 30e siis kuukaudessa tekee jos käy 10minuuttia joka päivä suihkussa. Kyllä sekin on rahaa herranjestas sentään.

Ap

Ap

Vierailija
17/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vähintään kerran suihkussa mutta usein kaksi kertaa. En kyll ymmärrä miten joku viihtyy suihkussa yli 2 minuuttia, ei siellä niin kivaa ole?

Vierailija
18/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies kävi joka toinen päivä. Ehkä ihan ok, jos ei hikoile ja pesee silti alapäänsä. Mutta hän teki fyysistä työtä. Ällötti kyllä se hienhaju, ei sentään suihinottoa kerjännyt, oli pikemminkin pihtari. Näiden syiden ja parin muunkin jutun takia on ex. Mut hyi hitto, jos vaan kerran viikossa peseytyy. Itse päivittäin, ihan jo koska ei ole bideetä vessassa, kyllä se alapää kuitenkin tarvii huuhtoa. Ei siellä kauaa mene, saunapäivinä sitten kunnolla.

Vierailija
19/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn miehenä joka aamu suihkussa käyttäen hair+body shampoota. Aamusuihku erottaa yön päivästä ja sen ansiosta on puhdas suurimman osan päivästä etenkin kun on tekemissä muitten ihmisten kanssa. Ennen suihkua ajan vielä parransängen pois.

Minä puolestani käyn miehenä joka aamu suihkussa ja naisena joka ilta.

Vierailija
20/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi se tyttöystävä käy siellä suihkussa? Ehkäpä sinun takiasi. #mikätäällähaisoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi