Mikä on sinusta seksikkäin kohta miehessä?
1. Leveät hartiat (hoikat tai normilihaksikkaat)
2. Karvainen kämmensyrjä (hoikissa käsissä)
😁😀😀
Kommentit (68)
Ketjusta hyvin huomaa VATSAN ja vatsalihaksien merkityksen.
Vatsalihakset + alhainen rasvaprosentti > kuin mikään muu.
Ja vielä ihmetellään, miksi ne Tinderin paidattomat treenatut miestyypit ovat niin haluttuja.
Pään alueelta löytyy. Hiukset, pitkät hiukset. Lyhythiuksinen mies ei säväytä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pään alueelta löytyy. Hiukset, pitkät hiukset. Lyhythiuksinen mies ei säväytä lainkaan.
Aivan, totta, heti sen kaulakuopan jälkeen.
Pakko vastata penis. Se vain on tosi kiehtova ja kiinnostava, en yhtään ihmettele kaikkia niitä lukuisia fallosta esittäviä tuotoksia kautta historian. Jotakin mystistä siinä vain on.
Noin muuten miehessä ei ole minulle mitään kiinnostavaa, pidän naisista enemmän.
Rinta- ja hartialihakset kokonaisuutena. Oih.
Vierailija kirjoitti:
Tuo jälkeen-kuva.... mies, jos haluat nostaa haluttavuuttasi verrattain helposti, harrasta penkkipunnerrusta...
https://anabolicminds.com/community/attachments/img00065-20100722-1727-…
Hartialinja, sen pitää olla suora. Ei tarvi olla niin leveäkään, ihan normaali riittää mutta luisuhartiat ei iske.
Ja sitte käsivarret ja pohkeet. Ja ranteet! Jos ranteessa on kello, ja mies ajaa autoa valkoisessa teepaidassa... Olen valmis! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo jälkeen-kuva.... mies, jos haluat nostaa haluttavuuttasi verrattain helposti, harrasta penkkipunnerrusta...
https://anabolicminds.com/community/attachments/img00065-20100722-1727-…
Muhun ei iske. Ei saa olla yhtään tissejä, vaikka ne sit olis lihasta. Rintakehän tulee olla litteä ja leveä!
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä ihmetellään, miksi ne Tinderin paidattomat treenatut miestyypit ovat niin haluttuja.
Kenelle on, kenelle ei. Olen ysin nainen ja jokainen paidaton profiili menee sekunnissa vasemmalle.
Kädet. Ihan sieltä hartioista sormenpäihin. Sopusuhtaiset, normaalielämällä "treenatut", eli ei mitään salihabaa, "ohuehkot" ranteet(jostain syystä miehet harmittelevat ohuehkoja ranteitaan, vaikka lapiokädet ranteineen on mielestäni rumat) sopusuhtaiset kädet ja riittävän pituiset sormet(ei mitään "nippu k*rpiä") siihen päälle. EI TATUOINTEEJA. Ah!
Vierailija kirjoitti:
heh...
kaikilla meidän uimaseurasta on tuollaset
Varmaan kilpaurheilijoilla (sumopainia lukuunottamatta) useimmiten on, koska treenaavat paljon ja rasvaprosentti on alhainen, mutta tavallisilla sunnuntaiurheilijoilla harvemmin näkyvät kovin selvästi vaikka olisi hoikkakin.
Miehen ylävartalo kaulan ja vyötärön välillä. Jos vielä on siisti ja kireähkö kauluspaita päällä joka korostaa sitä v-muotoa niin ah autuutta.
Vahva rintakehä.
Käsivarret.
Vahvat reidet.
Enkä tarkoita mitään bodarikroppaa, vaan peruslihaksikkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan niiden miesten pitää ihailla rehevää naisen ruhoa, koska vain koirat tykkää luista.
Hmm. Miehessä seksikkäintä on ehdottomasti kalju, mutta olen törmännyt muhkumpaan mieheen joka on edelleen todella älykäs. Ihanat kädet on kaiken kruunu ja ne silmät. Olen törmännyt ns. Atleettiseen mieheen jolla oli unelmien kroppa ja nautin hänestä ihan kympillä.