Miten nuo Reilun kaupan ruusut ovat aina tosi huonoja.
Eilen illalla mies osti ruusukimpun ystävänpäiväksi ja antoi sen jo illalla. Laitoin heti maljakkoon. Ja tein uudet imupinnat. Tänä aamuna vain kaksi ruusua oli enää kunnossa, muut ihan pilalla. Nyt enää yksi on terhakka.
Aina sama juttu noiden kanssa! Itse en ole ostanut niitä enää aikoihin, mutta mies ei yleensä osta kukkia, niin eipä tajunnut. Ei muiden markettiruusujen kanssa yleensä ole ongelmia.
Kukkakaupoista yleensä on saanut pitkäikäisimmät ruusut, mutta kun yhden kukkakaupparuudun hinnalla saa marketista kimpun, niin yleensä tulee sitten ostettua marketista.
Kommentit (6)
Minulle on aina sattunut hyvät reilut ruusut. Kestää parikin viikkoa hyvänä maljakossa. Muistaa vaan tehdä uutta imupintaa säännöllisesti ja vaihtaa vettä joka toinen päivä👍
Niin ne lentää sieltä afrikasta jonnekin hollannin kukkahuutokauppaan?
Ja sieltä ajelevat viilennetyissä kuljetuksissa tänne. Sitten seisovat marketissa ja hoito on mitä on?
Sehän riippuu siitäkin, mikä päivä kukat toimitetaan sinne markettiin. Tiedän esim, että lähikauppaani kukat tulevat aina tiistaina aamupäivällä (olen sen kysynyt). Joten loppuviikosta ovat olleet jo kaupassa monta päivää.
Itellä kans aina sama juttu. Eräs miekkonen tykkäsi noita ostaa ja tuoda. Vaikka ne kimpussa näytti ihan hyvältä, niin lähes joka kerta oli seuraavana päivänä jo monta huonoa pois nakattavaksi. Itse en noita osta, enkä varsinkaan veisi tuliaisiksi kenellekään.
Riisto tuo niihin eloa.