Mistä löytää aseksuaalinen partneri?
Sukupuolella ei väliä. Onko aseksuaaleja tinderissä? Vähän epäilen. Mistä löytää toinen aseksuaali vierelle elämää jakamaan?
Kommentit (26)
Romanttisista heteroaseksuaalisista naisista on ylitarjontaa. Miehiä ei ole.
Okei, hyvä tietää. En sitten menetä toivoani! :)
Tinderissä oli muutama aseksuaali mies (maininta profiilissa). Ulkonäkö oli sitten tyyliä ituhippi.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä oli muutama aseksuaali mies (maininta profiilissa). Ulkonäkö oli sitten tyyliä ituhippi.
Mtä ulkonäöllä on väliä kun eihän tässä ketään olla nussimassa. Aseksuaalit miehet ovat usein aromanttisia ja se on este.
Ootko sä romanttinen vai aromanttinen? Mies vai nainen? Mistä päin Suomea? Haluatko lapsia?
Käykö kerran viikossa saunan jälkeen "aseksuaali"?
Lempäälästä niilo22, mies on 38 vuotias eikä paneskele naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä romanttinen vai aromanttinen? Mies vai nainen? Mistä päin Suomea? Haluatko lapsia?
Jonkun verran romanttinen aseksuaali. Nainen olen. En missään tapauksessa halua lapsia.
Öö? Minä varmaan olen tietyllä tapaa aseksuaali kun minulle oma käsi on korvannu naiset eli minä en tarvitse naisia kun minulle riittää masturbointi vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Öö? Minä varmaan olen tietyllä tapaa aseksuaali kun minulle oma käsi on korvannu naiset eli minä en tarvitse naisia kun minulle riittää masturbointi vallan mainiosti.
Voisitko siis elää elämäsi oikein tyytyväisenä suhteessa jossa toinen ei edes ajattele seksiä? Vaikka se toinen vetelisi ympäriinsä tissit paljaana yms?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko seksuaalista vetoa ihmisiä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko seksuaalista vetoa ihmisiä kohtaan?
Tunnen mutta pärjään vallan maniosti ilman seksiä.
Masturboin välillä useita kertoja päivässä ja haluja minulla on todella paljon joskus.
Mutta kuten sanoin niin pystyn elämään hyvin ilman seksiä ja minulle riittää hyvin oma käsi tuomaan nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko siis elää elämäsi oikein tyytyväisenä suhteessa jossa toinen ei edes ajattele seksiä? Vaikka se toinen vetelisi ympäriinsä tissit paljaana yms?
En tiedä koska en ole oikein parisuhde ihmisiä, minä en oikein keksi mitään järjellistä syytä siihen miksi minä menisin parisuhteeseen. Sanotaanko tähän näin että en tavoittele parisuhdetta minun elämässäni koska en tarvitse naista elämääni koska minulle riittää vallan mainiosti oma käsi.
ethän sä tarvi kun kaverin tai useamman. miksi haet seurustelukumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos en haluaisi panna, niin miksi ottaisin elätettäväksi naista nalkuttamaan, kiukuttelemaan ja pms-raivoamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos en haluaisi panna, niin miksi ottaisin elätettäväksi naista nalkuttamaan, kiukuttelemaan ja pms-raivoamaan
Miksi ottaisit, vaikka haluaisit panna? Rahalla saa ilman kiukkuja.
Laita seuranhakupalveluun profiili, jossa haet nimenomaan noilla spekseillä, eli aseksuaali ja ei väliä sukupuolella. Tuskin olet ainoa. Tärkeintä on kertoa asia heti kättelyssä.