Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää aseksuaalinen partneri?

Vierailija
14.02.2021 |

Sukupuolella ei väliä. Onko aseksuaaleja tinderissä? Vähän epäilen. Mistä löytää toinen aseksuaali vierelle elämää jakamaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seuranhakupalveluun profiili, jossa haet nimenomaan noilla spekseillä, eli aseksuaali ja ei väliä sukupuolella. Tuskin olet ainoa. Tärkeintä on kertoa asia heti kättelyssä.

Vierailija
2/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisista heteroaseksuaalisista naisista on ylitarjontaa. Miehiä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, hyvä tietää. En sitten menetä toivoani! :)

Vierailija
4/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hep! 🙋‍♀️

Vierailija
5/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miun eukosta?

Vierailija
6/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä oli muutama aseksuaali mies (maininta profiilissa). Ulkonäkö oli sitten tyyliä ituhippi.

Vierailija
7/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä oli muutama aseksuaali mies (maininta profiilissa). Ulkonäkö oli sitten tyyliä ituhippi.

Mtä ulkonäöllä on väliä kun eihän tässä ketään olla nussimassa. Aseksuaalit miehet ovat usein aromanttisia ja se on este.

Vierailija
8/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä romanttinen vai aromanttinen? Mies vai nainen? Mistä päin Suomea? Haluatko lapsia?

Vierailija
9/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kerran viikossa saunan jälkeen "aseksuaali"?

Vierailija
10/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempäälästä niilo22, mies on 38 vuotias eikä paneskele naisia.

Vierailija
11/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä romanttinen vai aromanttinen? Mies vai nainen? Mistä päin Suomea? Haluatko lapsia?

Jonkun verran romanttinen aseksuaali. Nainen olen. En missään tapauksessa halua lapsia.

Vierailija
12/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö? Minä varmaan olen tietyllä tapaa aseksuaali kun minulle oma käsi on korvannu naiset eli minä en tarvitse naisia kun minulle riittää masturbointi vallan mainiosti.

Vierailija
13/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö? Minä varmaan olen tietyllä tapaa aseksuaali kun minulle oma käsi on korvannu naiset eli minä en tarvitse naisia kun minulle riittää masturbointi vallan mainiosti.

Voisitko siis elää elämäsi oikein tyytyväisenä suhteessa jossa toinen ei edes ajattele seksiä? Vaikka se toinen vetelisi ympäriinsä tissit paljaana yms?

Vierailija
14/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko seksuaalista vetoa ihmisiä kohtaan?

Vierailija
15/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko seksuaalista vetoa ihmisiä kohtaan?

Tunnen mutta pärjään vallan maniosti ilman seksiä.

Masturboin välillä useita kertoja päivässä ja haluja minulla on todella paljon joskus.

Mutta kuten sanoin niin pystyn elämään hyvin ilman seksiä ja minulle riittää hyvin oma käsi tuomaan nautintoa.

Vierailija
16/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko siis elää elämäsi oikein tyytyväisenä suhteessa jossa toinen ei edes ajattele seksiä? Vaikka se toinen vetelisi ympäriinsä tissit paljaana yms?

En tiedä koska en ole oikein parisuhde ihmisiä, minä en oikein keksi mitään järjellistä syytä siihen miksi minä menisin parisuhteeseen. Sanotaanko tähän näin että en tavoittele parisuhdetta minun elämässäni koska en tarvitse naista elämääni koska minulle riittää vallan mainiosti oma käsi.

Vierailija
17/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän sä tarvi kun kaverin tai useamman. miksi haet seurustelukumppania?

Vierailija
18/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos en haluaisi panna, niin miksi ottaisin elätettäväksi naista nalkuttamaan, kiukuttelemaan ja pms-raivoamaan

Vierailija
19/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aseksuaali?

Vierailija
20/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos en haluaisi panna, niin miksi ottaisin elätettäväksi naista nalkuttamaan, kiukuttelemaan ja pms-raivoamaan

Miksi ottaisit, vaikka haluaisit panna? Rahalla saa ilman kiukkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi