Miten harrastat liikuntaa nyt kun monet liikuntapaikat ja uimahallit ovat kiinni?
Kommentit (30)
Käyn juoksemassa, kävelylenkeillä ja heilun kahvakuulan kanssa kotona. Korona ei ole vaikuttanut liikunnan harrastamiseeni yhtään.
Missä on kovia pakkasia? Alle 20 asteen pakkanen ei ole kova pakkanen ja koulujen hiihtorajakin on kai joku 18 astetta.
Lenkkeilyä ja hiihtoa, lisäksi punttitreenejä sekä ohjattuja jumppia netin kautta kotona. Netistä löytyy paljon, sekä maksullisia että maksuttomia. Miehen kanssa on ajateltu ostaa olohuoneeseen muyös kuntopyörä ensi viikolla. Jos olis enemmän tilaa, ostettaisiin myös/tai soutulaite.
Mä teen 45min. jumppaohjelman joka päivä kotona.
Hyppään narua.
3-5h lumitöitä jaksotettuna, iso piha, joten lumen siirtelyä riittää.
Ja hyvin saa hien pintaan!
Vierailija kirjoitti:
Äitiyslomalla olen 2 viikkoisen vauvan ja 1v9kk taaperon kanssa, joten liikuntaa harrastan nyt lähinnä vaunukävelyillä ja puistoiluilla sen 3 tuntia päivässä säässä kuin säässä.
2 viikkoisen vauvan kanssa ulkoilua 3h päivässä säässä kuin säässä.... toivottavasti etelä-Suomessa. Tiedäthän, että vauvan keuhkojen pitää totutella kylmään pikkuhiljaa.
Onko noin pienten lasten kanssa ulkoilu ns. liikuntaa, jota tässä ketjussa ap hakee.
Kuntopyöräilyä omassa olohuoneessa, painojen nostelua ja leuanvetoa oman kodin kellarissa.
Koronalla ei ole vaikutusta treeneihini.
Kuten aina ennenkin, ei ole vaikuttanut millään tavalla, sukset ulko-oven vierestä jalkaan ja hiihtämään, koira valjaisiin ja lenkille, rinkka selkään ja sukset jalkaan ja metsään päiväksi tai pariksi. Koskaan ei ole kiinnostanut sisäliikunta.
Mitä kautta netissä teette jumppia?
What? Kuka siellä kuntosalilla jotain akateemisia puhuu? :D
Mutta joo, ei häiritse (vaikka olenkin kolmen kuukauden päästä tuplamaisteri). Käyn salilla aina noin 4.30 aamulla, joten olen noista viidestä viikon treenistä vähintään kolme täysin yksikseni salilla.
- Tuo kenelle vastasit