Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten harrastat liikuntaa nyt kun monet liikuntapaikat ja uimahallit ovat kiinni?

Vierailija
14.02.2021 |

Ja pakkastakin aika lailla.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun saliketju on auki. Käyn siellä päivisin, kun on väljempää.

Vierailija
2/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona jumppaan, nostelen painoja, pyöritän hulavannetta ja ajan kuntopyörällä. Ulkona teen pitkiä kävelylenkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkypainia ja petijumppaa, sisätiloissa ja lämpimässä.

Vierailija
4/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta muutenkaan liikuntaa missään laitoksissa, joten ihan normaalisti hiihtelen, kävelen ja hyötyliikkuilen.

Vierailija
5/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisali ja ulkona voi aina juosta. Kotisalissa ei haittaa tauot tai nämä koronat kun salit menee kiinni. Aina pääsee salille ja jos ei jaksa nostella niin ei tule sitä oloa että on maksanut turhaan salimaksuja.

Rehellinen rauta ei valehtele.

Vierailija
6/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Fitness 24/7:lla 5 kertaa/ viikko (ne eivät ole suljettu), lisäksi käyn pari kertaa viikossa juoksulenkillä. 

Vierailija
7/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihdän, hölkkään, sauvakävelen, jumppaan kotona. Ei eroa mitenkään normaalista.

Vierailija
8/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kortin yksityiselle kuntosalille. Lihoin viime vuonna 10kg ja nyt on pakko pistää sille stoppi.

Vierailija
9/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha kui enne, lenkkeilyy koiran kaa. :) Koronan takii lumilautailu on tosin jääny pois.

Vierailija
10/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkit ulkona ei kiinnioloja katso. Ei ehkä monelle riittävän liikuntaa, mutta mulle passeli.

Vierailija
11/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukengät vaan jalkaan, heijastinvaljaat selkään ja tienviertä eteenpäin niin kauan kuin jaksaa. Nyt on ollutkin hyvät talvijuoksukelit, kun on tiessä tasainen, kiinteä lumipohja, ei ollenkaan sellaista loskaista ja jäistä kynnöspeltoa niin kuin viime talvena. 

Pakkasraja minulla on n. -12 astetta, eli ei kovin monena iltana ole kuitenkaan tarvinnut jättää lenkkiä välistä.

Vierailija
12/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en harrasta. Tein marraskuu-tammikuu tunnin kävely lenkkejä 4-5x viikko, mutta se aiheutti 6 kilon lihomisen. Eli parempi olla liikkunatta.

N 100kg

Vierailija
13/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hiihdän, lumikenkäilen ja lenkkeilen. Sulilla teillä pyöräilen työmatkat. Salilla en ole käynyt ikinä. Työnin on fyysistä, punttien nostolle ei ole enää tarvetta.

Vierailija
14/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa juoksu tai portaat.

2-3 krt viikossa sali

Vierailija
15/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla olen 2 viikkoisen vauvan ja 1v9kk taaperon kanssa, joten liikuntaa harrastan nyt lähinnä vaunukävelyillä ja puistoiluilla sen 3 tuntia päivässä säässä kuin säässä. 

Vierailija
16/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin luistelemassa. Uimahallia kaipaan kovasti, toivottavasti aukaisevat vielä tänä keväänä.

Vierailija
17/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn Fitness 24/7:lla 5 kertaa/ viikko (ne eivät ole suljettu), lisäksi käyn pari kertaa viikossa juoksulenkillä. 

Eikö sinua haittaa 24sevenin epäakateeminen ilmapiiri? Yritin joskus käydä siellä, mutta en vain pystynyt viihtymään.

Vierailija
18/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen viisi kertaa viikossa. Mua ei haittaa pakkanen. Jää ja loska kyllä. Tällä viikolla juoksin 40 kilsaa. Lisäksi teen kotona lihaskuntojumppaa kahdesti viikossa.

Vierailija
19/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoga with Adriane YouTubesta. Lenkkeilyä ja patikointia.

Vierailija
20/30 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ryhmäharrastus yksityisellä kuntosalilla pyörii. Kahdesti viikossa ryhmäliikuntaa, pari kertaa viikossa hiihtolenkki, pari kertaa viikossa kävely ja ystävän kanssa tapaamme kävelyn merkeissä.

Enemmän liikuntaa kun vuosi sitten tähän aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä