Minkä ikäisenä tapasit nykyisen puolisosi?
Kommentit (49)
Olin 20v. Kuukauden "seurustelun" jälkeen menimme kihloihin. Käytännössä ehdimme seurustella ehkä 1½ viikkoa koska lopun aikaa olimme opiskelujen vuoksi eri puolilla Suomea. Puolen vuoden kihlauksen jälkeen menimme naimisiin. tuosta puolesta vuodestakin ehdimme seurustella max kolme kk koska olimme opintojen ja töiden vuoksi eri puolilla Suomea. Se oli melkein ensitreffit alttarilla. Oltuamme kolme kk naimisissa pääsimme viimein muuttamaan yhteen.
Yhdessä ehdimme olla lähes 35v kunnes hän vähän yli 2v sitten kuoli yllättäen haimasyöpään. Muuten olisimme edelleen yhdessä. Lapsia on kolme 21v-24v sekä kuolleena syntynyt esikoinen, joka täyttäisi keväällä 26v.
Tutustuttu vähän yli 20vuotta sitten, seurustelun aloituksesta tuli juuri vähän aikaa sitten 20v, josta vajaa 19v naimisissa. Seurustelu alkoi, kun olin 25.
19 vuotiaana, 30 ja risat vuotta yhdessä.
Tapasin 21-vuotiaana, ruvettiin seurustelemaan, kun olin 28. 15 vuotta yhdessä.
Minä 30 ja avoliitossa, hän 42 ja naimisissa + 2 lasta. Vajaa vuosi meni ennen kuin oli erot selvät ja alettiin olla yhdessä ja 2v myöhemmin muutettiin saman katon alle, toinen lapsi halusi siinä vaiheessa muuttaa meille myös. 15v oltu yhdessä, siitä 10v naimisissa. Lapset jo omillaan.
19-vuotiaana, kohta 7 vuotta yhdessä.
Olin ihan vähää vaille 25-vuotias. Yhdessä on oltu pian 24 vuotta.
Tapasin ollessani 24.v., seurustelemaan rupesimme vuotta myöhemmin. Nyt yhdessä 10v, joista 5v naimisissa