Suosikkiasuinalueesi helsingissä?
Kommentit (754)
Itis..se kirjo erilaisuutta,basaarit puuttuu harmi..
Vierailija kirjoitti:
Karhusaareen muuttaisin jos pinkka olisi kunnossa.
Ihan kiva paikka, mutta enemmän 'maaseudunosa' kuin 'kaupunginosa'. Käy vaikka katsomassa...
Asun Eirassa, mutta haluaisin asua Kontulassa
Viikki Eko-Viikistä Vanhankaupunginlahdelle.
31 vuoden kokemuksella aiheesta "sinkun, lapsiperheen ja lasten muuton jälkeen":
Ei ole muita alueita mitkä kelpaisivat kuin Pakila ja Paloheinä.
Olen muuttanut, vihdoin ja viimein, takaisin landelle. Eli ei ole edes enää oma lehmä ojassa.
Olen asunut lisäksi: Herttoniemi, Vallila, Siltasaari, Taka-Töölö, Ruskeasuo ja Länsi-Pasila. Niissä en voisi enää asua. Syynä yleinen tapainturmelus, levottomuus, häiriköinti, väkivallan uhka.
Huoneisto Funkkistalossa Etu-Töölössä puiston laidalla olisi ihanne. Mielellään muualla kuin ratikkakadulla.
Ei mikään, pois täältä on muutettava.
Laaksossa oli hyvä, ihan siinä Keskuspuiston kyljessä ja fillari- tai kävelymatkan päässä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vuosaari <3
Vuosaari
Kalasatama on täydellinen paikka asua jos kaupunkielämästä tykkää.
Lehtisaari tietysti, merinäköala ja upeat lenkkimaastot meren rantaa. Olen asunut siellä aina, nyt miehen talossa maaseudulla eli oma asunto kakkosasuntona.
Lauttasaari on ihan kiva, mutta en täällä asuisi, jos olisi paljon rahaa. Jossain muualla meren äärellä ja omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katajanokka
mä olen asunut Katajanokalla 80- luvulla, oli ihan mukava paikka, ei olluit läpikulkuliikennettä,
Nyt haluiszin ehkä asua Pikku-Huopalahdessa, en ole siellä koskaan asunut, joten tietenkään en tiedä.
Pikkis on ollut kiva kaupunginosa, mutta en enää sinne muuttaisi. Pskantavia hanhia kaikki rannat ja viheralueet täynnänsä. Äänekkyys, värikylläisyys ja levottomuus alkanut leimata aluetta entistä voimakkaammin. Ei kiitos. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
31 vuoden kokemuksella aiheesta "sinkun, lapsiperheen ja lasten muuton jälkeen":
Ei ole muita alueita mitkä kelpaisivat kuin Pakila ja Paloheinä.
Olen muuttanut, vihdoin ja viimein, takaisin landelle. Eli ei ole edes enää oma lehmä ojassa.
Olen asunut lisäksi: Herttoniemi, Vallila, Siltasaari, Taka-Töölö, Ruskeasuo ja Länsi-Pasila. Niissä en voisi enää asua. Syynä yleinen tapainturmelus, levottomuus, häiriköinti, väkivallan uhka.
No ihmettelenpä jos löydät Taka Töölöstä tai varsinkaan Ruskeasuolta tapainturmlusta, levottomuutta tai häirinköintiä tai varsinkaan väkivallan uhkaa - varsinkaan enempää kuin Pakilasta tai Paloheinästä
Vuosaari on mahtava, vaikka monet puhuu sen kansainvälisyydestä pahaa niin minulle se on yks lysti. Kaveri asuu Aurinkolahdessa ja sillä on suoraan parvekkeen alla oma purjevene. Tätä ei monikaan paikka tarjoa.